دمای هوا در این شهرها کاهش می یابد

کدخبر: ۴۰۲۹۳۴
اقتصادنیوز : مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه دمای هوا فردا در شمال شرق بین ۷ تا ۱۵ درجه و در شرق و جنوب شرق ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد، گفت: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در سواحل خزر وزش گرم باد پیش بینی می شود.
دمای هوا در این شهرها کاهش می یابد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس ، صادق ضیائیان  در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور بیان کرد: امروز در استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، کردستان، چهارمحال و بختیاری کهگیلویه و بویراحمد، شمال فارس، خوزستان، خراسان جنوبی، یزد، کرمان، بوشهر و ارتفاعات استان‌های البرز، تهران، قزوین و سمنان بارش پراکنده داریم.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی افزود: امروز در خراسان شمالی، گلستان، مازندران و خراسان رضوی بارش باران داریم.

وی اضافه کرد: در این مدت شدت بارش‌ها در استان‌های خراسان رضوی و خراسان شمالی است.

ضیائیان گفت: امروز در بخش‌هایی از البرز، مرکز و دامنه‌های زاگرس مرکزی همچنین بخش‌هایی از دامنه‌های جنوبی البرز وزش باد شدید داریم و در بخش هایی از جنوب، جنوب غرب، جنوب شرق، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید با گردوخاک داریم.

وی بیان کرد: روز آینده در شرق و جنوب شرق و وزش باد شدید همراه با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته جاری در سواحل خزر وزش گرم باد پیش بینی می شود.

ضیائیان گفت: دمای هوا فردا در شمال شرق بین ۷ تا ۱۵ درجه و در شرق و جنوب شرق ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی بیان کرد: از یکشنبه در سواحل خزر و از دوشنبه تا چهارشنبه در اغلب مناطق کشور روند تدریجی افزایش دما را داریم.

وی اظهار داشت: از دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری در اغلب مناطق کشور جوی پایدار حاکم است.

ضیائیان اظهار داشت: روز آینده اهواز با بیشینه دمای ۲۹ درجه بالای صفر و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ درجه بالای صفر گرمترین مراکز استان و شهرکرد با کمینه دمای ۵ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی در تشریح وضعیت جوی پایتخت گفت: آسمان تهران روز آینده صاف همراه با وزش باد همچنین احتمال باد شدید پیش‌بینی می‌شود، بیشینه و کمینه دما فردا در پایتخت ۲۲ و ۱۱ درجه خواهد بود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید