وزیر بهداشت:

رهبر انقلاب واکسن ایرانی کرونا می ‌زنند

کدخبر: ۴۰۳۳۹۴
وزیر بهداشت گفت: حتی یک نفر از مسئولان جمهوری اسلامی تاکنون واکسن کرونا نزده و رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند که واکسن ایرانی می ‌زنند.
رهبر انقلاب واکسن ایرانی کرونا می ‌زنند

به گزارش اقتصادنیوز، نشست کمیسیون بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور دکتر سعید نمکی برای ارائه گزارش در مورد آخرین وضعیت بیماری کرونا و تولید و واردات واکسن برگزار شد.

وزیر بهداشت، در این نشست با قدردانی از حمایت های اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس برای دفاع از بودجه وزارت بهداشت در لایحه بودجه ۱۴۰۰ افزود: از این مجموعه همراه و ارزشمندی که ما را در طول سال ۹۹ از محبت خود محروم نکردند، قدردانی می ‌کنیم.

نمکی

نمکی با بیان اینکه تهیه واکسن بسیار دشوار و در دنیا کالای سیاسی به شمار می ‌رود و در اختیار هر کسی قرار نمی ‌دهند، تصریح کرد: حتی یک نفر از مسئولان جمهوری اسلامی تاکنون واکسن نزده و رهبر معظم انقلاب هم تأکید کردند که واکسن ایرانی می ‌زنند، متأسفانه پولی را از ۱۰ درصد هدفمندی و یک درصد ارزش افزوده به ما ندادند، طرح شهید سلیمانی را دنبال کردم و معتقد بودم که باید از ظرفیت بسیج برای مبارزه با کرونا استفاده کرد.

وی با بیان اینکه برای رسیدگی به خانواده شهدای مدافع سلامت کارگروه ویژه تشکیل دادیم، اظهار کرد: در حال بررسی پرونده تعداد معدودی از آنها هستیم و باید اطلاعات راستی آزمایی شود.

نمکی یادآور شد: برای جلوگیری از تضییع حقوق داوطلبان وضعیت امتیاز کرونا در آزمون استخدامی را بررسی خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید