با عصری نو رادیو سلامت همراه باشید

کدخبر: ۴۰۳۴۲۵
اقتصادنیوز : برنامه عصرگاهی رادیو سلامت با عنوان عصری نو به تهیه کنندگی سعید یوسفی در قالب آیتم های متنوع به مصادیق اورژانسی با زبان ساده می پردازد و به شنوندگان آموزش های لازم را ارائه می کند.
با عصری نو رادیو سلامت همراه باشید

 به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازروابط عمومی رادیو سلامت، سعید یوسفی در این باره توضیح داد: برنامه عصرگاهی عصری نو در ساختار مجله ای و با تعریف نشریه صوتی از شنبه تا چهارشنبه بصورت یک هفته درمیان توسط دو گروه برنامه ساز بهداشت و تندرستی و خانواده از شبکه رادیویی سلامت روی آنتن می رود. این برنامه از ساعت 17 و 30 دقیقه تا 19به صورت زنده است و در کنداکتور محتوایی برنامه گروه بهداشت و تندرستی این آیتم ها طراحی شده است.

وی ادامه داد: یکی ما چهل تا شما، آیتم ورودی برنامه است که به معرفی موضوع برنامه می پردازد تا مخاطبان را در طول برنامه با خود همراه سازد، آیتم کد که به موارد و مصادیق اورژانسی مبتلابه جامعه به زبان سلیس و کاربردی می پردازد و اینکه چه مواقعی میتوان از اورژانس ۱۱۵کمک گرفت، آیتم نسخه فناوری با حضور کارشناسان حوزه آی تی و هوش مصنوعی در روزهای زوج به صورت کوتاه به کاربرد این علوم در حوزه سلامت می‌پردازد که روزهای دوشنبه یک مهمان حضوری از شرکتهای دانش بنیان فعال در این بخشها داریم.

این تهیه کننده با اشاره به دیگر آیتمهای برنامه گفت: آیتم زنگ آرامش به معرفی و پخش یک قطعه موسیقی کاملا آرامش بخش با هدف تلطیف فضا و تمدد اعصاب برای مخاطبان پخش می شود که با استقبال خوبی از سوی مخاطبان همراه بوده)، آیتم زیبا اما سلامت روزهای فرد با حضور یک متخصص کارشناس مجری سلامت با محوریت اینکه زیبایی نباید به هر بهایی به دنبال زیبایی بود. این آیتم با تاکید بر بحث تبلیغات اغراق آمیز زیبایی در رسانه ها و نیز توجهات ضروری برای حفظ سلامت و زیبایی بدن تولید شده است، آیتم من نوعی (موضوعی)، آیتم پیوست ویژه هر روز به سلامت یکی از گروه های سنی (سالمندان،مادران باردار،کودک و نوجوان،مردان،بانوان و..)از زبان متخصصان مربوطه به صورت آیتمی دارای ساختار  مجزا می پردازد.

وی تاکید کرد: آیتم خوش خبر باشیم با هدف ایجاد یک کمپین و تشویق مخاطبان که در شرایط موجود جامعه معمولا با خبرهای بد اقتصادی و...مواجهیم و هر شخص هر خبری که باعث خوشحالی و ایجاد حال خوب برای خود و اطرافیانش شده را عنوان کند که در پایان هفته به یکی از خبرهای خوب و جالب توجه هدیه ای از شبکه داده خواهد شد. هدف این آیتم ترویج فرهنگ خبر خوب است. برنامه به گویندگی زهرا عزیزی و امین ضیایی و نویسندگی سارا هادی پور پخش می شود. دیگر عوامل برنامه هماهنگی الهام بوجارنژاد، آیتم ساز سوگند ایرانمنش، کارشناسان: دکتر فرهی و شاه طاهری و نقره کار.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید