آمار ابتلا به کرونا در ایران رکورد زد/ طغیان کرونا در ایران

کدخبر: ۴۰۳۶۴۴
بیشترین رکورد ابتلا به کرونا امروز سه شنبه در کشور با رقم 17 هزار و 430 ابتلا به ثبت رسید. آمار های امروز نشان از اوج گیری مجدد این بیماری در ایران دارد.
آمار ابتلا به کرونا در ایران رکورد زد/ طغیان کرونا در ایران

به گزارش اقتصادنیوز ، بنا بر اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، امروز  ۱۷ هزار و ۴۳۰ بیمار جدید کرونا در کشور شناسایی شدند؛ این رقم بالاترین شمار ابتلا از ابتدای ورود کرونا به ایران محسوب می شود.

در سال گذشته بالاترین آمار ابتلا مربوط به تاریخ هفتم آذر با 14000 هزار ابتلا بوده است، و شمار ابتلای 17 هزار نفری امروز بالاترین آمار ابتلا در ایران محسوب می شود.

امروز  دو هزار و ۳۶۹ نفر بستری شدند؛ با این حساب، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۹۶۳ هزار و ۳۹۴ نفر رسید.

بنا بر اعلام لاری ، امروز ۱۷۴ نفر دیگر از هموطنان مبتلا به بیماری کووید ۱۹ در شبانه روز گذشته جان باختند و در مجموع تعداد جان باختگان این بیماری در ایران به ۶۳ هزار و ۵۰۶ نفر رسیده است.

بنا بر آخرین آمار از وزارت بهداشت، تاکنون یک میلیون و ۶۶۷ هزار و  ۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین چهار هزار و ۱۳۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۱۳ میلیون و ۲۵۶ هزار و ۸۲۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید