آپشن‌های عجیب و مخفی خودرو‌ها را ببینید!+تصاویر

کدخبر: ۴۰۳۹۵۵
می‌خواهیم در این گزارش، به شما جالبترین، هوشمندانه‌ترین و بهترین جاسازی‌های آپشن خودروها را نشان دهیم.
آپشن‌های عجیب و مخفی خودرو‌ها را ببینید!+تصاویر

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا خودروسازان به طور فزاینده‌ای از آپشن های مخفی در خودرو‌ها استفاده می‌کنند. شرکت‌ها اغلب آن ها را در ظرف‌های نگهدارنده ماشین، نقشه ها، منو‌های نرم افزاری و... پنهان می‌کنند تا جنبه جالب طراحی خودرویشان را نشان دهند. بعضی از آن‌ها کاملاً واضح هستند، اما برخی دیگر انقدر خوب پنهان شده‌اند که پیدا کردنشان کار سختی است.

می‌خواهیم در این گزارش، به شما جالبترین، هوشمندانه‌ترین و بهترین جاسازی‌های آپشن خودروها را نشان دهیم.

خانه‌های مخفی در دوج چلنجر

در آینده هنگامی که کاپوت دوج چلنجر را بالا زده‌اید و مشغول تمیزکاری هستید، چای خود را کجا قرار می‌دهید؟ صاحبان ایده می‌گویند که جایی برای آن تعبیه شده است، روی یکی از دو جاشمع که در صفحه پلاستیکی بالای پنجره مشبک قرار گرفته است.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 654

جلو پنجره جگوار E-Pace

اگر یک جگوار E-Pace را در جایی مشاهده کردید، به گوشه جلو پنجره جلو نگاهی دقیق بیندازید. در این صورت یک جگوار را می‌بینید که توله اش به دنبال اوست.

هدایای خودرو‌ها به مناسبت عید پاک

چراغ جلو‌های فورد GT

فورد در سال ۲۰۰۳ برای جشن صدمین سالگرد تولد خود از نسخه تولیدی نسل اول GT رونمایی کرد. یک خودروی کوپه ۸ سیلندر که با چراغ‌های جلوی جالب خود نظر‌ها را به خود جلب کرد. عناصر داخلی چراغ‌های جلویی به صورت هوشمندانه‌ای طراحی شدند و به مناسبت تولد فورد عدد ۱۰۰ را می‌توان در آن به راحتی دید. (تصویر نمایه این گزارش که بالاتر قابل مشاهده است برای این چراغ ها است)

البته تولید این سری خودرو در سال ۲۰۰۴ آغاز شد و فورد ۱۰۱ ساله شد، اما طراحی چراغ‌های فورد جی تی همان عدد ۱۰۰ را نشان می‌دهد.

ادای احترام جیپ Wrangler

جیپ یکی از قهرمانان غیرقابل رقابت در صنعت خودروسازی است. تصاویر این خودرو یک طرح در چرخ آلیاژی را نشان می‌دهد که از روی گرافیک کوچک ویلیس برای ادای احترام به جیپ اصلی ساخته شده برای جنگ جهانی دوم ساخته شده است.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 999

کد منطقه Jeep Gladiator

داخل محفظه بار خودروی جیپ گلادیاتور را که نگاه کنید، شماره ۴۱۹ را در کنار نمادی به شکل قلب مشاهده خواهید کرد. این یکی از دو کد منطقه‌ای است که به قسمت شمال غربی اوهایو اختصاص داده شده است، جایی که جیپ، کامیون هایش را در آنجا می‌سازد. کد منطقه‌ای کارخانه ۴۱۹ است.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 99

حیوانات خانگی و دنباله دار جیپ Renegade

در پشت پنجره برخی از مدل‌های جیپ Renegade مخلوقات کوچکی پنهان شده‌اند. همچنین دریچه سوخت را که باز کنید یک عنکبوت کوچک را مشاهده خواهید کرد که به شما می‌گوید ciao, baby!

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها

شبح کونیگزگ

شرکت کونیگزگ در تأسیساتی مستقر است که روزگاری محل استقرار اسکادران بازنشسته نیروی هوایی سوئد بود. نشان آن هم یک شبح پروازی بود، بنابراین این خودروساز آن را به لوگویی تبدیل کرد که روی تمام اتومبیل‌های خود درج کند.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 8

مثلث‌های Mazda RX-۸

خودرو‌های مزدا RX-۸ ساخته شده از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۲ پر از آپشن های مخفی هستند که از روتور‌های موتور وانکل الهام گرفته شده است. مهر زیر شیشه جلو، بریدگی‌های صندلی‌های جلو و دکمه تعویض دنده دستی از جمله قطعات مثلثی هستند که می‌توانید در این خودروی کوپه پیدا کنید.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 7

درس ریاضیات Ram ۱۵۰۰

اگر ریاضی را به خوبی بلد نیستید، وانت نسل فعلی Ram ۱۵۰۰ به شما آموزش می‌دهد. کافی است محفظه ذخیره در بغل کنسول وسط را باز کنید تا تعدادی از معادلات ریاضیاتی مانند قضیه فیثاغورس، نمودار تقسیم به ده دهی و فرمول‌های مثلثاتی را پیدا کنید. در حالی که احتمال نیاز به استفاده از آن‌ها کم است، نمودار تبدیل آچار استاندارد به متریک موجود در صفحه راهنما می‌تواند در شرایط واقعی مفید واقع شود.

جالب‌ترین هدایای خودرو‌ها

چتر درون در Skoda

سال‌ها است که بسیاری از مدل‌های رولزرویس (از جمله Wraith و Ghost) به مسافران خود با نگهدارنده چتر‌هایی که در داخل در‌ها و یا بدنه قرار گرفته اند، خوش آمد می‌گوید.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 6

هیچ قانون نانوشته‌ای وجود ندارد، اما شما باید یک میلیونر باشید تا از این حس تجملاتی لذت ببرید. مدل‌های odakoda’s Superb، Kodiaq و Scala محفظه‌های چتری را در درب جلو ارائه می‌دهند، دقیقاً مانند رولزرویس. البته در مدل‌هایی مانند Rapid، Octavia و Fabia، چتر در زیر صندلی جلو قرار گرفته است.

نمایش نور تسلا مدل X

شرکت تسلا هم با استفاده از فناوری، به یکی دیگر از استادان پنهان کردن آپشن ها تبدیل شده. در سال ۲۰۱۷، این شرکت یک ویژگی به نام Tesla Holiday Show را به مدل X خود اضافه کرد که باعث می‌شود چراغ‌های این کراس اوور چشمک بزند.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 3

جاده رنگین کمان تسلا

در سال ۲۰۱۶، تسلا فراخوانی ایمنی را برای مدل X صادر کرد. ایلان ماسک، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت تسلا، به مالکان دستور داد چهار مرتبه سریع و پشت سر هم Autopilot را فعال کنند تا قفل جاده‌ای فعال شود. این در خوشه ابزار دیجیتال است و تصویری از ماشین و اتفاقات اطراف را نشان می‌دهد.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین آپشن های مخفی خودرو‌ها 5

تسلا در سال‌های اخیر چندین بازی ویدئویی به سیستم سرگرمی خود اضافه کرده است. بخشی از آن راهی برای انتظار رانندگانی است که منتظر شارژ شدن ماشین خود هستند. در سال ۲۰۱۸، ماسک فاش کرد که سعی کرده نسخه اتومبیل ماریو کارت را اضافه کند، اما نینتندو از دادن مجوز آن خودداری کرد.

پدال‌های فولکس واگن ID.۳

اگر با Volkswagen ID.۳ رانندگی می‌کنید، برای شتاب گرفتن باید play را فشار دهید و برای مکث کردن pause را فشار دهید، چون طراحان، نماد‌های مربوطه را به درپوش‌های پدال اضافه کرده‌اند. این نشانه‌ای است که فولکس واگن اولین اتومبیل الکتریکی خود را برای ترغیب اعضای نسلی که با Sony Walkman بزرگ شده اند، تولید کرده است.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 2

عنکبوت ولوو XC90

ولوو می داند بچه ها بیشتر از بزرگسالان در ردیف سوم XC90 می نشینند ، بنابراین سعی کرده با پنهان کردن یک عنکبوت آن ها را سرگرم کند. این مسافر هشت پا، سوار بر بزرگترین شاسی بلند شرکت سوئدی ولوو شد زیرا یک مهندس، طراحی اصلی را خسته کننده دانسته بود.

جالب‌ترین و عجیب‌ترین هدایای خودرو‌ها 4

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید