فتوای آیت الله سیستانی و کتک زدن جانباز در صدر اخبار ترند روز

کدخبر: ۴۰۵۴۴۰
اقتصادنیوز: کتک خوردن جانباز بابلسری از مامور نیروی انتظامی بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. فتوای آیت الله سیستانی هم مثل همیشه علاقمندان و دنبال کنندگان خود را دارد.
فتوای آیت الله سیستانی و کتک زدن جانباز در صدر اخبار ترند روز

به گزارش اقتصادنیوز:در آستانه ماه مبارک رمضان فتوای آیت الله سیستانی یکی از پربیننده‌ترین جستجوی کاربران در فضای مجازی بود.از ایشان سوال کرده بودند که در شرایط کرونا تکلیف کسانی که نمی توانند روزه بگیرند چیست که آیت الله سیستانی این فتوا را منتشر کردند.

بازار بورس مثل روزهای قبل هم برای کاربران از اهمیت بالایی برخوردار بود.به همین دلیل هم آنها بیشترین جستجو را در روز 24 فروردین برای بورس انجام داده بودند. 

جانباز بابلسری که روز 24 فروردین از مامور نیروی انتظامی کتک خورده بود هم جستجوهای زیادی را به خودش اختصاص داد.مردم پیگیر این بودند که چرا این اتفاق افتاده است؟ هرچند که ساعاتی پس از این اتفاق آن مامور از جانباز بابلسری عذرخواهی کرد اما این اتفاق بازتاب گسترده ای را در فضای مجازی به همراه داشت. 

حذف بازی پابجی از مایکت هم از جستجوهای مهم امروز بود.

دزدیده شدن کفش های حسن تفتیان با وجود اینکه یکی دو روز از آن می گذرد،قیمت دلار صرافی ملی،کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری 1400 و سردار مطهری زاده فرمانده یگان ویژه از دیگر کلمات کلیدی در روز 24 فروردین بودند که بیشترین جستجو را به خودشان اختصاص دادند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید