چرا پوتین برای تعطیلات به سیبری رفت؟

کدخبر: ۴۰۶۷۱۴
سخنگوی کرملین علت اینکه پوتین منطقه سیبری را برای تعطیلات انتخاب کرد، توضیح داد؛ سفر مارس ۲۰۲۱ پوتین با وزیر دفاع روسیه به این منطقه تیتر اصلی خبرهای جهان بود.
چرا پوتین برای تعطیلات به سیبری رفت؟

به گزارش اقتصادنیوز‌ به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه طرفدار پر و پا قرص فعالیت‌ها و گشت و گذارهای خارج از شهر است و به صورت معمول به منطقه سیبری سفر می‌کند. در ۲۰۱۹، رئیس جمهوری روسیه حتی تصمیم گرفت تا تولد ۶۷ سالگی خود را در جمهوری "تووا" برگزار کند و در آنجا به کوهنوردی پرداخت و در تایگا پیاده روی کرد.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی کرملین در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره علت سفر و علاقه پوتین به سیبری گفت،‌ رئیس جمهوری روسیه پس از سفر به این منطقه عاشق آن شده است. سیاستمداران دیگر روسیه نیز آخر هفته‌های خود را مناطق دیگر کشور می‌گذرانند که از جمله آنها می‌توان به شرق دور و منطقه "کراسنودار" اشاره کرد.

پسکوف افزود: اما وقتی حرف از تعطیلات چندروزه می‌شود، پوتین سیبری را ترجیح می‌دهد.

در جریان سفر اخیر پوتین به سیبری وی به همراه سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه در جنگل قدم زد و از روی یک پل معلق بر روی رودخانه عبور کرد و به تماشای حیات وحش پرداخت.

وزیر دفاع روسیه در یک کارگاه عملی به پوتین طرز ساخت صنایع دستی چوبی را آموزش داد و دو نفر سوار بر خودروی آفرود به تفریح پرداختند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید