پر بیننده ترین اخبار امروز

قرعه کشی خودرو و ایستادن در صف؛دو یاری که از مردم ایران جدا نمی‌شوند!

کدخبر: ۴۰۷۱۳۱
امروز خبر نوزاد ۱۷ ماهه،درگذشت هوشنگ منصور خاکی بازیگر سینما و تصادف تسلا بدون راننده در جدول پربیننده ترین اخبار روز قرار گرفت.
قرعه کشی خودرو و ایستادن در صف؛دو یاری که از مردم ایران جدا نمی‌شوند!

به گزارش اقتصادنیوز؛خبر وحشتناک تجاوز به نوزاد ۱۷ ماهه یکی از آن خبرهایی است که غم بزرگی را بر دل جامعه گذاشت.خبری تلخ که آنقدر غیر قابل پذیرش بود که باعث مردم را به سمت فضای مجازی بکشاند.آنها برای اینکه این خبر را باور کنند "تجاوز به نوزاد 17 ماهه"یکی از ترندهای روز شد و در صدر اخبار قرار گرفت.ماجرای این خبر  از این قرار بود که یک نوزاد ۱۷ ماهه به نام ساناز پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر آزار و اذیت جنسی توسط پدرش جان خود را از دست داده بود؛ آنگونه که در گزارش پزشکی قانونی به دادسرا آمده، این نوزاد ۱۷ماهه به دلیل «خون‌ریزی داخلی و شدت جراحاتی که ناشی از کودک‌آزاری بی‌رحمانه و بسیار خشن بوده، جانش را از دست داده است.

در لابلای همه اخبار بد در روزهای کرونایی،درگذشت هنرمند دیگری از ایران داغ جامعه هنری را تازه کرد.هوشنگ منصور خاکی.اگر اهل سینما و تلویزیون باشید بدون شک هوشنگ منصورخاکی را می شناسید اما خیلی از آنهایی که نام مرحوم را در فضای مجازی جستجو کرده اند احتمالا قیافه این بازیگر را از یاد برده بودند.هنرمندی که به دلیل کرونا جان خودش را از دست داد.

یکی دیگر از خبرهایی که در صدر جستجوهای امروز قرار گرفت تصادف خودرو تسلا بود.شعار این کمپانی بزرگ که خودروهای بدون راننده می سازد ایمنی و دقت بالا در رانندگی است به همین دلیل هم بود که خبر تصادف تسلا مثل بمب در فضای مجازی پیچید.ماجرا آنجا برای تسلا گران تمام شد که دو سرنشین این کمپانی بر اثر این تصادف جان خودشان را از دست دادند.

این تصادف حتی برای سهام تسلا در بازار هم  دردسر ساز شد  و آن را  کاهش روبرو کرد.مردم با جستجوی این خبر به دنبال جزئیات و علل و عوامل این تصادف مشکوک و عجیب بودند.

در میان اخبار خودرو هم‌خبرقرعه کشی خودرو در فهرست پربازدید ترین های امروز قرار گرفت؛قرعه کشی پیش فروش یک ساله محصولات ایران خودرو در فروردین ۱۴۰۰ (بخشنامه ۴۳۶۷) برای چهار خودروی ژو ۲۰۷، رانا پلاس، سورن پلاس و دنا پلاس توربو برگزار شد و کسانی که در این قرعه کشی شرکت کرده بودند به دنبال اخبار مربوط به این خبر می گشتند.

از دیگر اخباری که  امروز بیشترین جستجو را در میان کاربران داشت می توان به رنگ بندی کرونا،زمان‌واریز یارانه معیشتی،جلسه سران سه قوه بورس،تزریق واکسن آسترازنکا،کیفر خواست شهردار ایلام،سامانه سیب واکسن کرونا،درگیری نظام آباد،بخشنامه مرخصی زندانیان،بازی های فوتبال و رییس اداره صمت اشتهارد اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید