لغو منع تردد شبانه در شب های قدر

کدخبر: ۴۰۸۲۷۷
به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب های قدر طرح منع تردد شبانه (از ساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب های قدر اجرایی نمی شود.
لغو منع تردد شبانه در شب های قدر

به گزارش اقتصادنیوز ، دبیر قرارگاه عملیاتی مبارزه با کرونا در نامه ای به وزارت ارشاد، وزارت بهداشت، ناجا، صدا و سیما، حوزه های علمیه، سازمان تبلیغات اسلامی، شورای ائمه جمعه و کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی، خواستار پیگیری اجرای بند ۱ مصوبات شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا در خصوص شب های قدر شد.

 بابک دین پرست دبیر قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا در این نامه به مصوبات « شصت و ششمین جلسه ستاد ملی مدیریت کرونا  که چهارم اردیبهشت ماه برگزار شد، اشاره و بر اجرایی شدن  بند۱ مصوبات ابلاغی در خصوص مراسم احیای شب های قدر تاکید کرد.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در بند ۱ مصوبات جلسه اخیر ستاد ملی مدیریت کرونا آمده است: در خصوص مراسم احیاء شبهای قدر و نماز روز عید فطر، در شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی مراسم احیاء و نماز عید فطر صرفاً در فضای باز با جمعیت محدود برگزار گردد و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی پروتکل های بهداشتی جدید را ابلاغ می کند.
 
همچنین در شهرهای با وضعیت زرد و آبی بر اساس الزامات و محدودیت های تعیین شده طرح جامع مدیریت هوشمند اقدام گردد. مدت زمان برگزاری مراسم شبهای قدر حداکثر٢ ساعت بوده و لازم است دستگاه های مربوطه این امر را به صورت جدی نظارت نمایند و به منظور تسهیل در برگزاری مراسم شب های قدر  طرح منع تردد شبانه  (از ساعت ٢٢ تا ٣ صبح) صرفاً در شب های قدر اجرایی نمی شود.
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید