انفجار بمب مهیب در بنیامین

کدخبر: ۴۰۹۶۲۹
منابع خبری از انفجار یک بمب در شهرک صهیونیستی «بنیامین» در غرب رام‌الله خبر دادند.
انفجار بمب مهیب در بنیامین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، شبکه خبری المیادین به نقل از رسانه‌های رژیم صهیونیستی خبر داد که یک بمب در شهرک صهیونیستی «بنیامین» منفجر شده است.

در این انفجار که در غرب رام‌الله روی داده هیچگونه تلفاتی گزارش نشده است.

این در حالی است که ساعتی پیش رسانه‌های فلسطینی از تیراندازی به سمت مأموران رژیم صهیونیستی در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری و زخمی شدن سه نظامی خبر دادند.

این تیراندازی در نزدیکی مقر ایست و بازرسی «زعتره» رخ داد و حال دو تن از نظامیان صهیونیست، به شدت وخیم است.

شاهدان عینی گفتند که یک فلسطینی پس از پیاده شدن از خودروی خود در نزدیکی مقر ایست و بازرسی در حالیکه فریاد الله اکبر سر می‌داد، شروع به تیراندازی به سمت نظامیان صهیونیست کرد.

فرد تیرانداز پس از عملیات موفقیت‌آمیز خود سوار بر خودرو شده و از محل حادثه دور شد. مأموران رژیم صهیونیستی نیز معابر ورودی و خروج منطقه را بسته و به دنبال عامل حمله هستند. کابران فلسطینی در شبکه‌های اجتماعی نیز از اهالی نابلس خواسته‌اند تا اگر فیلمی از صحنه عملیات در گوشی همراه خود ضبط کرده‌اند را با هدف حفظ جان فرد تیرانداز، فورا پاک کنند.

کرانه باختری و به خصوص شهر بیت‌المقدس در روزهای گذشته شاهد تنش و درگیری‌های شدید میان فلسطینی‌ها و صهیونیست‌ها بود. به طوریکه «ایهود اولمرت» نخست‌وزیر پیشین رژیم صهیونیستی در یادداشتی که روزنامه عبری‌زبان «جروزالم پست»، دیروز (شنبه)، آن را منتشر کرد، هشدار داد که حملات صهیونیست‌ها، واکنش فلسطینیان و همچنین انتفاضه جدیدی را در پی خواهد داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید