بایدن درباره برجام به رییس موساد چه گفت؟

کدخبر: ۴۰۹۶۴۶
پایگاه خبری آکسیوس به نقل از منابعی گزارش داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در دیدار با «یوسی کوهن» رئیس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی به او گفته است که واشنگتن تا بازگشت به توافق هسته‌ای راه طولانی در پیش دارد.
بایدن درباره برجام به رییس موساد چه گفت؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، در ادامه این گزارش آمده است، بایدن به رئیس موساد همچنین اطمینان داده است که واشنگتن در آینده مواضع رژیم صهیونیستی را مدنظر قرار خواهد داد. 

به گفته منابع نزدیک به دیدار بایدن و کوهن، رئیس موساد نیز در این دیدار به رئیس جمهور آمریکا گفته است که بازگشت واشنگتن به برجام قبل از اینکه این توافق اصلاح شود اشتباه است. 

این دیدار که روز جمعه عصر به وقت واشنگتن انجام شده است درست بعد از مکالمه تلفنی بایدن با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی صورت گرفته است. بایدن در این تماس حادثه اخیر در یک مراسم مذهبی در فلسطین اشغالی که منجر به کشته شدن دهها نفر شده بود را به نتانیاهو تسلیت گفت.

براساسا گزارش آکسیوس، دیدار بایدن و کوهن حدود یک ساعت طول کشیده و در این دیدار از هیات اسرائیلی فقط کوهن حضور داشته است. در کنار بایدن نیز علاوه بر «نیکلاس برنز» رئیس سیا، «جیک سالیوان» مشاور امنیت ملی کاخ سفید نیز حضور داشته است.

این پایگاه آمریکایی در پایان نوشته است که کاخ سفید از اظهار نظر درباره این موضوع خودداری کرده است. 

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید