اولیانوف: شاید فردا مذاکرات نهایی وین باشد

کدخبر: ۴۱۰۴۹۲
میخائیل اولیانوف، نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز اعلام کرد: شاید فردا مذاکرات نهاییِ وین باشد.
اولیانوف: شاید فردا مذاکرات نهایی وین باشد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، «میخائیل اولیانوف» نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین امروز پنجشنبه در پیامی توییتری اعلام کرد: دور بعدی مذاکرات وین درباره بازگشت به اجرای کامل توافق هسته‌ای -چه کسی می‌داند - شاید نهایی باشد- از فردا ۷ می آغاز می‌شود.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در این باره نوشت: البته در صورت نیاز، احتمالاً مذاکره کنندگان تصمیم بگیرند که برای دریافت دستورالعمل‌های بیشتر از کشورهای خود، وقفه جدیدی ایجاد کنند.

شاید فردا مذاکرات نهایی وین باشد

این در حالیست که ساعاتی پیش عباس عراقچی معاون وزیر خارجه که برای نشست فردا به وین رفته بود با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی دیدار گفتگو کرد.

بر اساس اعلام غریب آبادی نماینده ایران نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین، آخرین تحولات برجام، و نقش آژانس بین المللی در آن و همچنین موضوعات مورد علاقه متقابل بین ایران و آژانس محور اصلی گفتگوها بود.

نمایندگان کشورهای عضو برجام طی چند هفته گذشته در وین گردهم آمده‌اند تا در خصوص فعال کردن این توافق و بازگشت احتمالی آمریکا به آن رایزنی کنند.

این نشست‌ها در هفته‌های پیش نیز به انجام رسید. یکی از محورهای اصلی این گفتگوها لغو تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران است که در سال ۲۰۱۸ میلادی توسط ترامپ وضع شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید