بارش رحمت الهی در این استان ها از فردا

کدخبر: ۴۱۰۶۳۶
کارشناس هواشناسی گفت:روز شنبه سامانه بارشی در شمال غرب تضعیف‌شده و به تدریج در نواحی شمال شرق شدت می‌یابد.
بارش رحمت الهی در این استان ها از فردا

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی با بیان این‌که امشب برای نواحی شمال غرب کشور ارتفاعات و دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از شمال شرق کشور در استان‌های سمنان، خراسان شمالی و خراسان‌ رضوی افزایش ابر رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود، گفت: در استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان و هرمزگان در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر رگبار رعد و برق و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

اوادامه داد: همچنین در سواحل دریای خزر بارش باران گاهی به شکل ابر و رگبار و رعد و برق انتظار می‌رود.

ضیائیان توضیح داد: روز شنبه علاوه‌ بر استان‌های سیستان‌وبلوچستان، کرمان، هرمزگان، سمنان، خراسان شمالی، یزد، اصفهان و شرق فارس بارش باران پیش‌بینی می‌شود.

او یاد آور شد: روز شنبه سامانه بارشی در شمال غرب تضعیف‌شده و به‌تدریج در نواحی شمال شرق شدت می‌یابد و در بخش‌هایی از شرق کشور نیز فعالیت خواهد داشت.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: روز یکشنبه در نوار شمالی و شرقی کشور و در بخش‌هایی از کرمان، یزد و اصفهان بارش باران گاهی رگبار رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان اظهار کرد: روز دوشنبه در سواحل دریای خزر دامنه‌های جنوبی البرز ارتفاعات و دامنه‌های زاگرس مرکزی و همچنین در استان‌های کرمان و سیستان‌ و بلوچستان بارش باران انتظار می‌رود.

او تصریح کرد: دریای خزر روز امشب مواج و طوفانی خواهد بود.

ضیائیان درباره‌ی آب‌وهوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری در بعد از ظهر افزایش ابر گاهی رگبار رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود و بیشترین دمای تهران 31 و کمترین آن 21 درجه خواهد بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید