جزئیات اطلاعیه جدید شورای نگهبان

کدخبر: ۴۱۰۸۹۱
شورای نگهبان در اطلاعیه شماره ۴ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس خطاب به داوطلبان استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی و همدان بر نکاتی جدید تاکید کرد.
جزئیات اطلاعیه جدید شورای نگهبان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، شورای نگهبان در اطلاعیه شماره ۴ خود تاکید کرد: داوطلبان نمایندگی انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تأیید قرار نگرفته است برای ارائه شکایت خود از فردا ظرف مدت چهار روز اقدام کنند.

شورای نگهبان در اطلاعیه شماره ۴ هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس خطاب به داوطلبان استان‌های آذربایجان شرقی، تهران، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی و همدان تاکید کرد به اطلاع آن دسته از داوطلبان نمایندگی انتخابات اولین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که صلاحیت آنان مورد تأیید قرار نگرفته می‌رساند بر اساس تبصرهای ۲، ۳ و ۴ ماده ۵۲ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و ماده ۳۴ آیین نامه اجرایی آن، داوطلبان مزبور می‌توانند جهت ارائه شکایت خود ظرف مدت ۴ روز از تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۱۹ الی ۱۴۰۰/۰۲/۲۲ از ساعت  ۹ صبح تا چهار بعد از ظهر به دفتر نظارت و بازرسی بر انتخابات کلیه مراکز استانها، شهرستان‌ها و یا به نشانی شهرری، میدان هادی ساعی، ابتدای خیابان شهید دهقان نیری مراجعه نمایند.

این اطلاعیه می افزاید: پس از دریافت و تکمیل فرم شکایت، مدارک خود را تحویل داده و رسید آن را دریافت کنند. در ضمن داوطلبان می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی ذیل شکایت خود را تنظیم و کد رهگیری دریافت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید