ادعای جدید فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام علیه ایران

کدخبر: ۴۱۱۶۷۳
فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه مدعی شد ایران همچنان تهدیدی بزرگ برای ثبات در منطقه است.
ادعای جدید فرمانده نیروهای تروریستی سنتکام علیه ایران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، کنت مکنزی، فرمانده مرکز فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکایی در منطقه موسوم به سنتکام  در گفت‌وگو با شبکه سعودی العربیه با بیان این ادعا که همچنان بر این باوریم که ایران بزرگ ترین تهدید برای ثبات در منطقه است و همچنان فعالیت های پلیدی چه به صورت مستقیم و چه به صورت غیر مستقیم و از طریق نمایندگان خود علیه ما و هم پیمانان و دوستان ما در منطقه انجام می دهد، گفت: پاسخ ما نیز بازدارندگی خواهد بود.

 

وی گفت: ما با دوستانمان در منطقه توافق خواهیم کرد بنابراین مورد هجوم قرار دادن ما به سود ایران نیست و بهای آن بسیار زیاد و بیشتر از چیزی خواهد بود که آن را تخیل می کنند. موضع ما در منطقه دفاعی است.

فرمانده سنتکام خاطرنشان کرد: آمریکا در عراق باقی خواهد ماند ‌و به عملیات خود برای مقابله با داعش ادامه خواهد داد. به نظر من در عراق باقی خواهیم ماند و آینده ما در عراق هر چه خواهد بود به طور مشترک آمریکا و عراق آن را مشخص خواهند کرد نه طرف سومی مانند ایران.

ژنرال مکنزی در رابطه با حضور نیروهای آمریکایی در سوریه نیز مدعی شد: حضور ما در سوریه برای مبارزه با داعش است و تا به امروز موفقیت های زیادی محقق کردیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید