تماس تلفنی نتانیاهو و بایدن

کدخبر: ۴۱۲۵۴۷
نخست وزیر رژیم صهیونیستی و رئیس جمهور آمریکا شنبه تلفنی درباره آخرین تحولات جنگ علیه غزه گفت‌وگو کرد.
تماس تلفنی نتانیاهو و بایدن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  فارس، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه تلفنی با «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا گفت‌وگو کرده و وی را در جریان آخرین تحولات و عملیاتی که این رژیم انجام داده و عملیات آتی آن قرار داد.

نتانیاهو در این تماس تلفنی از بایدن به دلیل حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز عصر جمعه پس از پایان نشست با سران سازمان‌های امنیتی رژیم صهیونیستی گفت: «گفته بودم که ضربه بسیار سنگینی به حماس و دیگر گروه‌های تروریستی وارد خواهیم کرد و آن را انجام می‌دهیم. روز گذشته اهدافی را که زیر زمین بود هدف قرار دادیم. تروریست‌های حماس معتقد بودند که می‌توانند آنجا پنهان شوند و در واقع آنها نتوانستند آن را انجام دهند».

وی افزود: «سران حماس معتقدند که می‌توانند از قدرت بازوهای ما فرار کنند اما نمی‌توانند. هر کجا که باشند به آنها می‌رسیم و به همه آنها خواهیم رسید و این کار را نجام خواهیم داد».

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، آمریکا و کشورهای اروپایی به جانبداری از این رژیم پرداخته‌اند.

به گفته سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا امروز (شنبه - ۱۵ مه)، بیش از 140 نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن بوده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید