مهلت ۲ ساعته گروه‌های مقاومت به اسرائیل

کدخبر: ۴۱۲۵۸۱
سخنگوی گردان‌های القسام شاخه نظامی حماس شنبه شب اعلام کرد که ۲ ساعت به صهیونیست‌ها در تل‌آویو و شهرهای اطراف آن برای بیرون آمدن از پناهگاه‌هایشان مهلت داده شده است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا از رسانه‌های فلسطینی، ابوعبیده گفت:با دستور «ابوخالد محمد الضیف» فرمانده کل گردان‌های القسام منع رفت وآمد در تل‌آویو و شهرهای اطراف آن به مدت ۲ ساعت از ساعت ۲۲ به وقت محلی تا ساعت ۲۴ متوقف خواهد شد و پس از آن صهیونیست‌ها باید بار دیگر بر روی یک پا بایستند.

پس از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به برج "الجلاء" در مرکز غزه و مرکز استقرار خبرنگاران خارجی، گردان‌های القسام به ساکنان تل‌آویو هشدار داده بود

این گروه در بیانیه‌ای اعلام کرد که ساکنان تل‌آویو و مرکز اسرائیل باید روی یک پای خود بایستند و منتظر جواب ویرانگر ما باشند.

منابع اسرائیلی اعلام کردند که از هفت صبح شنبه تا ساعت ۱۹  مغرب، ۲۷۸ موشک و راکت از نوار غزه به سمت اراضی اشغالی شلیک شده است.

سرایا القدس یکی از گروه‌های مقاومت فلسطین نیز با تأیید این حملات اعلام کرد: یک موج قدرتمند موشکی را به سوی شهرک‌ها و شهرهای اسرائیلی آغاز کردیم.

براساس گزارش این گروه، مناطقی همچون "الخضیره"، "تل آویو"، " اسدود"، "جان یفنا"، عسقلان"، "سدیروت" و "نتیفوت" هدف موشکی و راکتی قرار گرفته است.

گردان‌های ابوعلی المصطفی نیز افزود: تجمعی از نیروهای اسرائیلی در شرق رفح در جنوب نوار غزه را هدف خمپاره‌ای قرار دادیم.

موشک باران مناطق سرزمین‌های اشغالی توسط گروه‌های مقاومت تاکنون موجب کشته شدن ۹ تن و زخمی شدن ۵۶۰ اسرائیلی شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید