عصبانیت اولیانوف از کاربران مجازی!

کدخبر: ۴۱۲۸۰۳
نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین از نظرات کاربران فضای مجازی درباره دیدار‌های کمیسیون مشترک برجام عصبانی شد.
عصبانیت اولیانوف از کاربران مجازی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، «میخائیل اولیانوف» نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین، در پیامی به نظرات کاربران شبکه اجتماعی درباره دیدار‌های برجامی در وین واکنش نشان داد.

اولیانوف با اشاره به نشستی که امروز (یک‌شنبه) با نماینده آمریکا در امور ایران داشت، با انتشار دو عکس از نشست پیشین و کنونی نوشت: «پس از نشست پیشین هیئت روسی و آمریکایی در وین برای احیای برجام شخصی پرسیده بود چرا در تاریکی ملاقات کردید؟»

او در ادامه در واکنش به این پرسش گفت: «امروز در نمایندگی روسیه در روز و روشنایی ملاقات کردیم، آیا این به این معنی است که آینده‌ای روشن در انتظار ماست؟»

ساعاتی پیش اولیانوف از ادامه مذاکرات وین درباره احیای برجام و مذاکرات با طرف آمریکایی خبر داد و در پیامی توییتری نوشت: «امروز با آقای رابرت مالی، فرستاده ویژه آمریکا در امور ایران دیدار داشتیم. ما و اعضای تیم‌هایمان، گفت‌وگو‌های صادقانه و مفیدی درباره موضوعات مهم مرتبط با مذاکرات وین برای احیای برجام داشتیم.»

هفته گذشته چهارمین نشست کمیسیون برجام در وین انجام شد و منابع خبری از آغاز رایزنی‌های فنی برای نگارش پیش‌نویس توافق خبر دادند. این نشست در گراند هتل وین در سطح معاونان و مدیران سیاسی وزارتخانه‌های امور خارجه ایران و گروه ۱+۴ برگزار شد.

اولیانوف روز گذشته نیز با بیان آن‌که روند تهیه پیش‌نویس در حال انجام است و در صورت نیاز می‌توان کمیسیونی مشترک برای این مسئله ترتیب داد، اعلام کرده بود: «رایزنی‌های برجامی آخر هفته جاری ازسرگرفته خواهد شد.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید