سردار افشار: وضعیت احمدی‌نژاد قابل پیش‌بینی نیست

کدخبر: ۴۱۳۱۸۵
کاندیدای ریاست جمهوری گفت نکته ظریف این مسئله این است که می توان با همین کشورهایی که قطع مذاکره کرده ایم تبادل نظر کرد و اگر واقعاً حقوق ما را تمکین و تامین کنند وارد ارتباط شد.
سردار افشار: وضعیت احمدی‌نژاد قابل پیش‌بینی نیست

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، علیرضا افشار، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: در رابطه با آمریکا و کشورهای دیگر ما همین روندی را که توسط مراجع سیاستگذاری کشور تعیین شده را دنبال خواهیم کرد.

در میان لیست بلند کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ نام چند کاندیدای نظامی نیز به چشم می خورد. از حسین دهقان و رستم قاسمی تا محسن رضایی، سعید محمد و علیرضا افشار.

 علیرضا افشار، فرمانده سابق مقاومت بسیج، که در روزهای آخر منتهی به ثبت نام اعلام کاندیداتوری کرد، در روزی که برای ثبت نامه به وزارت کشور رفته بود در پاسخ به این سوال خبرگزاری خبرآنلاین، که به عنوان کسی که در ماجرای تسخیر سفارت آمریکا حضور داشتید در صورت رئیس جمهور شدن برنامه شما برای مذاکره با آمریکا چیست؟، گفت: من از ابتدا در جریان تسخیر سفارت آمریکا حضور نداشتم بلکه سه روز بعد از تسخیر سفارت از بنده دعوت کردند که عضو شورای مرکزی لانه برای اداره امور آنجا شوم.

وی گفت: قطعاً در رابطه با آمریکا و هم کشورهای دیگر ما همین روندی را که توسط مراجع سیاستگذاری کشور تعیین شده را دنبال خواهیم کرد.

این کاندیدای ریاست جمهوری گفت نکته ظریف این مسئله این است که می توان با همین کشورهایی که قطع مذاکره کرده ایم  تبادل نظر کرد و اگر واقعاً حقوق ما را تمکین و تامین کنند وارد ارتباط شد.

افشار ادامه داد: نکته مهم تر این است که مذاکره برای هر موضوع به ویژه مسئله برجام و مسئله رفع تحریم‌ها که به عنوان مسئله روز مطرح است باید در حاشیه مسائل کشور قرار گیرد به بیان دیگر این مسئله مطرح باشد اما در حاشیه مسائل سایر مسائل کشور مطرح شود نه اینکه در اصل و متن قرار گیرد و همه چیزها را به آن گره بزنیم. اگر این نکته رعایت شود از نگاه بنده ایرادی ندارد.

او در پاسخ به این سوال که شما که احمدی نژاد را از نزدیک درک کرده اید فکر می کنید احمدی نژاد با مسیری که در حال طی کردن است احتمال اینکه از سوی رهبری حتی از مجمع تشخیص هم کنار گذاشته شود وجود دارد و آیا صبر نظام در مقابل احمدی نژاد تمام شود؟ عنوان کرد:  نمی دانم قابل پیش بینی نیست.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید