چرا اتریش از اردوغان عصبانی است؟

کدخبر: ۴۱۳۱۸۸
«الکساندر شالنبرگ» (Alexander Schallenberg) وزیر امورخارجه اتریش در بیانیه ای که به رویت اسپوتنیک رسیده، مدعی شده است: حماس یک سازمان تروریستی است و ما در مواجه با ترور از اسرائیل حمایت می کنیم.
چرا اتریش از اردوغان عصبانی است؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در پی اعتراض شدید رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه به اقدام اتریش مبنی بر به اهتزاز درآوردن پرچم رژیم صهیونیستی در ساختمان های دولتی این کشور، وزارت امور خارجه اتریش سفیر ترکیه را احضار کرد. خبرگزاری روسی «اسپوتنیک» با انتشار این خبر افزود:  وزارت  امور خارجه اتریش به این رسانه اعلام کرد که به اهتزاز در آوردن این پرچم به نشانه ابراز همبستگی با طرف اسرائیلی (رژیم صهیونیستی) بوده است.

بنابراین گزارش؛ «الکساندر شالنبرگ» (Alexander Schallenberg) وزیر امورخارجه اتریش در بیانیه ای که به رویت اسپوتنیک رسیده، مدعی شده است: حماس یک سازمان تروریستی است و ما در مواجه با ترور از اسرائیل حمایت می کنیم، سیاستمداران ترک بار دیگر درک و استنباط دهشتناک خود از قوانین را نشان دادند، به جای ریختن بنزین بر آتش، ما به فوریت از ترکیه می خواهیم تا در کاستن مناقشه و درگیری (در غزه) مشارکت جوید.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید