حملات جدید مقاومت به عسقلان، اسدود و تل‌آویو

کدخبر: ۴۱۳۴۷۶
در ادامه دهمین روز جنگ بین گروه‌های مقاومت و رژیم صهیونیستی گروه‌های مقاومت دست به موج جدید حملات به تل‌آویو، عسقلان، اسدود و دیگر پایگاه‌های استراتژیک صهیونیست‌ها زدند.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی بار دیگر عصر امروز، چهارشنبه تل‌آویو را هدف حملات موشکی قرار داد و مقر "امیتای" را با موشک‌های "بدر ۱" و در کنار آن "غلاف غزه" (شهرک‌های اطراف غزه) و چند نقطه دیگر اراضی اشغالی را با خمپاره‌های سنگین و راکت هدف گرفت.

گردان‌های قسام، شاخه نظامی حماس هم در واکنش به قتل غیرنظامیان و منازل مسکونی ده‌ها حمله موشکی به اسدود، عسقلان و بئر السبع انجام داد.

گردان‌های القدس در بیان جزئیات عملیات خود گفت: مواضع نظامی و مهم و نیز شهرک‌های غلاف غزه زیر آتش حملات موشکی و خمپاره‌ای قرار گرفتند که در میان آنها می‌توان به مقر ایرز و نیز مقر نظامی کسوفیم اشاره کرد.

گردان‌های القدس پیشتر طی امروز از هدف گیری مقر جدید "مارس" در شرق خان‌یونس، دو مقر "نیر عوز" و "صوفا" و نیز تجمعات شهرک‌سازی اشکول با راکت‌ها و خمپاره‌ها خبر داده بود.

گردان‌های القدس افزود: بعد از هدف‌گیری فرود دو هلی‌کوپتر را در مقر نیر عوز رصد کرده است.

همچنین در عملیاتی مشترک گردان‌های القدس و تیپ ناصر صلاح الدین مقر کرم ابوسالم و امیتای و نیز تجمعات اسرائیلی را در شرق رفح با خمپاره سنگین هدف گرفتند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی امروز حملات شدیدی به منازل شهروندان فلسطینی در مناطق مختلف غزه داشتند. در دو حمله جداگانه در غزه پنج تن کشته و تعدادی خانه ویران شدند.

یک شهروند فلسطینی ظهر امروز در منطقه القرم در شرق جبالیا در شمال غزه به شهادت رسید در حالی‌که دو تن دیگر در نتیجه حملات شدید در دیرالبلح در مرکز غزه جراحت شدید برداشتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید