جواد جاویدنیا اینستاگرام و فلیترینگ؛علت ریزش ارزهای دیجیتال!

کدخبر: ۴۱۳۴۹۵
خبر جاویدنیا فیلترینگ اینستاگرام، ریزش ارزهای دیجیتال، بازی تیم پرسپولیس در مصاف باشاهین بندر عامری و سرمربی ایتالیایی استقلال مورد توجه کاربران فضای مجازی قرار گرفت.
جواد جاویدنیا اینستاگرام و فلیترینگ؛علت ریزش ارزهای دیجیتال!

به گزارش اقتصادنیوز، سرخپوشان پایتخت در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی دیشب در بوشهر به مصاف شاهین بندر عامری رفتند. شاگردان یحیی گل محمدی که پس از برد در دربی از روحیه بالایی برخوردار بودند؛ نمی خواستند کام خود را بعد از برد شیرین مقابل استقلال تلخ کنند. در مقابل هم تیم شاهین بندر عامری هم که تنها تیم دسته دومی مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هستند تلاش داشت با برد مقابل حریف صاحب نام خود افتخاری را در کارنامه باشگاه خود ثبت کنند.

در این بازی مهدی عبدی در دقیقه ۶ توانست گل اول بازی را به نام شاگردان یحیی گل محمدی  ثبت کند.

در دقیقه ۳۴ بازی بود که تیم شاهین بندرعامری، با همکاری سه بازیکن خود و در نهایت پاس در عمقی که برای  میلاد دریانوردی مهیا شد، در جدال تک به تک با بوژیدار گل تساوی را به نام خود کردند.

همچنین در دقیقه ۶۱، احسان پهلوان این بار از سمت چپ نفوذ کرد و ارسال این بازیکن را احمد نوراللهی با ضربه سر به گل دوم سرخ‌ها تبدیل کرد.

پنالتی که وحید امیری برای پرسپولیس گرفت، مهدی ترابی برخلاف حرکت گلر شاهین توپ را در دقیقه ۸۰ به گل سوم تبدیل کرد.

فرار مهدی شیری و پاس در عمق او برای مهدی عبدی، مهاجم پرسپولیس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل چهارم در دقیقه ۸۶ این بازی برای سرخپوشان به ثبت برسد.

و در نهایت سرخپوشان پایتخت توانستند با برد ۴ بر یک شادی را در بین هواداران خود دو چندان کنند.

اما همه خبرها در پرسپولیس نبود.در استقلال هم بعد از جدایی فراز کمالوند، ابتدا این فرهاد مجیدی بود که قبل از دربی در جمع خبرنگاران به استخدام یک مربی ایتالیایی اشاره کرد و احمد مددی مدیرعامل باشگاه نیز در برنامه فوتبال برتر با تایید این خبر گفت: به زودی مقدمات استخدام یک مربی ایتالیایی با ضوابط تعیین شده از سوی فدراسیون فوتبال فراهم می‌شود.

استقلالی‌ها که دوست ندارند بیش از این زمان را از دست بدهند، در تلاش هستند تا با سرعت بیشتر مقدمات این کار را فراهم نمایند و آنطور که مشخص است، احتمال حضور مربی مورد نظر فرهاد مجیدی بعد از تعطیلات لیگ برتر در تهران وجود دارد.امامردم با رصد کردن اخبار مربوط به سرمربی ایتالیایی استقلال در پی آگاهی از جزئیات آن بودند.

امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ بازار رمز ارز‌ها یک دست قرمزپوش بود و بیت کوین به عنوان مهمترین ارز دیجیتال سقوط بیش از ۱۲ درصدی را تجربه کرد و کانال ۴۰ هزار دلاری را نیز از دست داد به قیمت ۳۹ هزار و ۳۶۶ دلار رسید.

دو دلیل عمده موجب سقوط بازار ارز‌های دیجیتال شد. اولین دلیل توئیت‌های ایلان ماسک درباره بیت کوین در چند روز اخیر بود که به نوعی موجب شد تا سرمایه گذاری بر روی این ارز دیجیتال متوقف شود و موتور محرک بازار ارز‌های دیجیتال خاموش شود. ایلان ماسک به تازگی در توئیتر اشاره کرد که تسلا احتمالاً دارایی بیت‌کوین خود را فروخته است و باقی آن را هم به فروش خواهد رساند.

دومین دلیل نیز بیانیه بانک مرکزی چین مبنی بر عدم استفاده از ارز‌های مجازی به عنوان یک شیوه پرداخت بود که باعث سقوط ارزش بیت کوین و کل بازار ارز‌های دیجیتال شد.

بعد از فیلتر تلگرام نوبت به اینستاگرام رسید و ادعایی در فضای مجازی مبنی بر صدور نامه‌ای به منظور فیلترینگ اینستاگرام از سوی دستگاه قضا"، منتشر شد.

مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: پیش‌تر نامه‌ای از سوی جواد جاویدنیا یکی از معاونین قضایی رییس کل دادگستری استان تهران، در مورد فیلترینگ اینستاگرام صادر شده بود که بلافاصله در همان ساعات اولیه از سوی محمد جواد حشمتی رئیس دادگستری استان تهران بلااثر شده است.

طبق اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه، اقدام جاویدنیا در نوشتن چنین نامه‌ای یک تخلف اداری و مداخله‌ای خارج از وظایف و اختیارات نامبرده بوده است.

بنابراین گزارش، پس از اقدام رئیس کل دادگستری تهران در بلااثر کردن نامه فوق‌الذکر، نامبرده (جاویدنیا) به جهت انجام اقدام غیرقانونی، تحت تعقیب دادسرای انتظامی قضات قرار گرفته است.

همچین این اخبار؛ شهرهای قرمز و نارنجی کرونا، سریال مارشلی قسمت ۱۸ زیر نویس فارسی،کریم بنزما تیم فرانسه،اندروید ۱۲،سریال ضربان قلب قسمت ۴۷ دوبله فارسی، درگذشت مجری امیر نظری،علیرضا بیرانوند،مترو پرند،

شاخص بورس ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰،  کاربران صرافی گریپتولند، کتک زدن توسط کارمند بانک رفاه در میان اخبار پربازدید روز قرار دارند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید