بیانیه ارتش به مناسبت پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۴۱۳۹۲۲
ارتش جمهوری اسلامی ایران بامداد شنبه با صدور بیانیه ای پیروزی حق بر باطل در نبرد سیف القدس را تبریک گفت و تاکید کرد امروز فلسطین مقتدر و مظلوم و غزه قهرمان، عجز دشمن گرگ صفت را رقم زد.
بیانیه ارتش به مناسبت پیروزی مقاومت بر رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، در پیام تبریک ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: نبرد شمشیر قدس پیرو جنبش مقدس مردم مظلوم فلسطین، بار دیگر رژیم غاصب صهیونیستی را وادار به عقب نشینی و شکست چند باره کرد.

این پیام می افزاید: جشن پیروزی مقاومت و فلسطین در آستانه آزادسازی خرمشهر، روز مقاومت، ایثار و پیروزی یاد آور پیام الهام بخش انقلاب اسلامی در سطح منطقه و نشانه امید به مسیر روشن و نتیجه بخش بودن مقاومت و  پایداری در برابر ظالمان و غاصبان است. پیروزی مردم مظلوم فلسطین در نبرد دوازده روزه با دشمن صهیونیستی، وعده الهی در پیروزی حق بر باطل را به اثبات رساند.

در ادامه این پیام آمده است: نبرد پیروزمندانه اخیر نشان داد مقاومت در صحنه نبرد با غاصبان و ایستادگی در مقابل زورگویی های رژیم صهیونیستی وارد مرحله نوینی شده و بدون تردید مقاومت تا پیروزی نهایی و آزادسازی قدس شریف ادامه خواهد یافت.

این پیام می افزاید: امروز فلسطین مقتدر و مظلوم و غزه قهرمان ، عجز دشمن گرگ صفت را رقم زد و گنبد عنکبوتی رژیم اشغالگر قدس در برابر موشک های نقطه زن و پهپادهای رادار گریز، عاجز و ناتوان تر از همیشه سرافکندگی اربابان حامی رژیم اشغالگر را به یادگار گذاشتند .

در پایان این پیام آمده است: ارتش جمهوری اسلامی ایران  ضمن تبریک به مردم شریف فلسطین  و غزه و رزمندگان جبهه مقاومت افزوده است، یقینا با استمرار مقاومت و وحدت فلسطین، نابودی رژیم های ظالم نزدیک تر شده است.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید