باهنر از ابراهیم رئیسی گلایه‌مند شد

کدخبر: ۴۱۴۲۴۲
دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین از حمایت حزب متبوعش از آیت‌الله رئیسی و دستور به شعب استانی برای همکاری کامل با ستادهای وی خبر داد.
باهنر از ابراهیم رئیسی گلایه‌مند شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس،  نشست مشترک دبیران استانی و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با حضور محمدرضا باهنر دبیرکل این حزب شنبه شب به‌صورت مجازی برگزار شد.

علیرضا خجسته پور قائم مقام دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در این خصوص از ارائه گزارشی از آخرین تصمیمات و اقدامات شورای وحدت اصولگرایان خبر داد.

برپایه این خبر دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین ضمن ارائه تحلیلی از وضعیت رقابت‌های انتخاباتی ریاست جمهوری ۱۴۰۰، اظهار داشت: این رقابت‌ها به احتمال زیاد سه قطبی خواهد شد و آقایان رئیسی، لاریجانی و یک نفر از اصلاح طلبان (جهانگیری یا پزشکیان) رقابت کنندگان اصلی این دوره خواهند بود.

رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: متاسفانه در چند روز گذشته اخبار ناصحیحی در خصوص موضعگیری من در صحنه انتخابات در رسانه ها منتشر شده که ضمن مصاحبه با یکی از خبرگزاری های رسمی کشور نسبت به آنها واکنش داشتم، اما همانگونه که قبلا هم عرض کردم همانطور که مشی رهبر معظم انقلاب است مشارکت حداکثری در انتخابات اولویت اول و بالاتر از هر انتخابی می باشد و از حضور هر فرد و جریانی که در چارچوب نظام به افزایش مشارکت و سرمایه اجتماعی کمک کند استقبال می‌کنم.

باهنر ادامه داد: به طور رسمی اعلام کردم که جامعه اسلامی مهندسین و جبهه پیروان خط امام و رهبری ذیل شورای وحدت اصولگرایان در انتخابات نقش آفرینی خواهد داشت و به‌حمدلله با حضور جناب آقای رئیسی وحدت اصولگرایان رنگ و بوی تازه‌ای به خود گرفت و همه جریان‌های اصولگرایی از ایشان حمایت خواهند نمود. 

گلایه باهنر از ابراهیم رئیسی: بعضی رفتارها در ستاد مرکزی شما انحصارگرایانه است /رقیب را دست کم نگیریم

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین خطاب به دبیران این تشکل در استانها اظهارداشت: بنابراین جامعه اسلامی مهندسین در این دوره با احترام به همه کاندیداها از جناب رییسی حمایت می کند و لازم است تمامی شعب استانی این تشکل با ستادهای مردمی ایشان همکاری داشته و خود نیز برای پیروزی جبهه اصولگرایی تمام تلاش و امکانات خود را در استانها بکارگیرند. 

در ادامه این جلسه هریک از دبیران و برخی از اعضای شورای مرکزی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و در مواردی از یکسویه شدن ستادهای رئیسی گلایه نمودند.

باهنر در این خصوص اظهار داشت: این گلایه و دغدغه وجود دارد که بعضی رفتارها در ستاد مرکزی آقای رئیسی انحصارگرایانه باشد و بنده هم به ایشان و هم به مسئولین ستاد ایشان عرض میکنم که باید از همه ظرفیت ها و سلایق اصولگرایی که خالصانه برای پیروزی این جریان به میدان آمده اند بهره برد و خدای ناکرده با رفتارهای انحصارگرایانه دیگران را دلسرد نمود. اما دبیران استانی جام نیز باید آگاه باشند که برای پیروزی در این میدان باید منیت ها کنار گذاشته شود و هرگونه همکاری که لازم است در این خصوص انجام شود.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین تاکید کرد: به هیچ عنوان نباید رقیب را دست کم گرفت و برای پیروزی باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

باهنر خاطرنشان کرد: به هیچ وجه حق تخریب رقبا را نداریم والبته نباید آنهارا دستکم گرفت. 

وی در پایان در پاسخ با سوالی مبنی بر اجماع شورای وحدت و شورای ائتلاف در انتخابات شوراها نیز اشاره کرد: حال که اجماع اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری کامل شده است، باید تمام تلاش خود را برای اجماع رساندن این دو شورا در انتخابات شوراها معطوف کرد و از پیشنهادهای عملی دوستان در این زمینه استقبال خواهیم کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید