انتقادهای تند یک نماینده مجلس از گرانی‌ها در آستانه انتخابات

کدخبر: ۴۱۴۲۷۲
حسین خسروی نماینده مردم بیرجند در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری خطاب به رییس جمهور گفت: در گذشته گفتید چون تمامی گرانی ها تا پایان سال ۹۹ انجام شده، تا پایان دولت گرانی دیگری صورت نمی گیرد، در جلسه اخیر هم بیان کردید نامزدهای ریاست جمهوری به مردم دروغ نگویند، سوال من این است که این گرانی ها چند هفته اخیر در نان، آرد، روغن، لبنیات و سایر اقلام دروغ است یا راست؟
انتقادهای تند یک نماینده مجلس از گرانی‌ها در آستانه انتخابات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، یک عضو هیات رییسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با انتقاد از گرانی ها و مشکلات امروز کشور، عنوان کرد: در آستانه انتخابات گرانی و افزایش مشکلات مردم تشویق آنها به حضور در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟

حسین خسروی نماینده مردم بیرجند در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس در تذکری خطاب به رییس جمهور گفت: در گذشته گفتید چون تمامی گرانی ها تا پایان سال ۹۹ انجام شده، تا پایان دولت گرانی دیگری صورت نمی گیرد، در جلسه اخیر هم بیان کردید نامزدهای ریاست جمهوری به مردم دروغ نگویند، سوال من این است که این گرانی ها چند هفته اخیر در نان، آرد، روغن، لبنیات و سایر اقلام دروغ است یا راست؟ اگر صحیح است  چرا اقدامی انجام نمی دهید؟

وی افزود: در آستانه انتخابات گرانی و افزایش مشکلات مردم تشویق آنها به حضور در انتخابات است یا ناامیدی از حضور؟ شما در ابتدا قسم خورده بودید که اگر مشکلات قابل حل نبود کاندید نمی شدم، شما را به خدا قسم می دهم که این پیش بینی امام امت را جدی بگیرید که فرمودند اگر دولت کاری کند که این مردم در صحنه ناراضی شوند آن روز برای ما مصیبت است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید