این دختر زیبایی هرگز نمی تواند ازدواج کند+عکس

کدخبر: ۴۱۵۱۸۰
اقتصادنیوز : برخی از بیماری خاص و عجیب که در دنیا وجود دارد باعث می شود تا خیلی از افراد نتوانند کارهایی از قبیل ازدواج و ارتباط با دیگران را به سادگی و مانند دیگران انجام دهند.
این دختر زیبایی هرگز نمی تواند ازدواج کند+عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از نمناک ،برخی بیماری ها و مشکلات جسمی تصمیم گیری برای ازدواج را سخت و یا سلب می سازد. بیماری های خاص و عجیبی در دنیا وجود دارند که شاید تا به حال نام آنها را نشنیده باشید اما جالب است بدانید این بیماری ها گاهی سبب می شوند که فرد نتواند ازدواج کند و یا به راحتی با دیگران ارتباط برقرار نماید. در این بخش   در مورد دختر جوانی صحبت می کنیم که غیر قابل لمس است و به خاطر آلرژی عجیبی که دارد هیچگاه کسی نمی تواند با او ازدواج کند.

پریسیلا دختر زیبا اما بدشانسی است که دچار بیماری نادری گشته و به دلیل ابتلا به این بیماری نمی تواند با کسی ازدواج کند. این دختر باید از لمس شدن توسط دیگران و هر گونه فشار روی بدنش از سوی فردی دیگر اجتناب نماید به همین سبب او دختری غیر قابل لمس است و هرگز نمی تواند ازدواج نماید.

تله بزرگ بیت کوین برای خریداران؟

 sk5SL0Qkruum

این بیماری تراژیک، درماتوگرافی نامیده می شود. اگر پوست فرد مبتلا به بیماری نادر درماتوگرافی لمس شده و یا خراش یابد، پوست ملتهب شده و این خراش ها به یک برآمدگی بزرگ مانند کهیر تبدیل می شود.

علت درماتوگرافی ناشناخته است و ممکن است این عارضه به علت یک واکنش آلرژیک باشد. لمس شدن پوست فرد مبتلا و کوچک ترین تحریک پوست او سبب آزاد شدن هیستامین شده و موجب می شود او علائم و نشانه هایی مانند قرمزی، تورم، جوش، خارش و... را تجربه کند که این علائم ممکن است طی 30 دقیقه از بین بروند و به ندرت، این علائم می تواند چندین ساعت تا چند روز ادامه یابد.

59BBxBJU3Syv

این بیماری سبب بروز خلاقیت هایی در فرد بیمار شده و شخص بیمار با استفاده از فشار یک قلم یا با کشیدن انگشت بر روی پوست، می تواند نقشهایی مانند تاتو واقعی روی پوست خود ایجاد کند اما این خطوط تا سی دقیقه باقی می مانند. فرد مبتلا به این بیماری نادر باید تا حد امکان از عوامل ایجاد کننده آلرژی دوری نماید.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید