واکنش شهردار تهران به طرح تحقیق و تفحص شورای شهر از شهرداری

کدخبر: ۴۱۵۲۶۱
شهردار تهران به تصویب طرح تحقیق و تفحص شورای شهر از شهرداری تهران واکنش نشان داد.
واکنش شهردار تهران به طرح تحقیق و تفحص شورای شهر از شهرداری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین،پیروز حناچی شهردار تهران چندی پس از آنکه شورای شهر تهران طرح تحقیق و تفحص از شهرداری را به تصویب رساند، شهردار پایتخت نسبت به این طرح واکنش نشان داد.

او در گفتگو با خبرگزاری خبرآنلاین گفت: به طور قطع پیگیری اعضای شورای شهر باید حتما انجام می شد و این کار را قوه قضاییه و دادستانی نیروهای مسلح هم تعقیب کرده است. اگر چیزی نبود که تعقیب نمی کردند. حتما چیزی بوده ولی این که ابعاد و اندازه اش چقدر بوده یا چه توجیهی دارد یا از جنسی است که ما تصور می کنیم یا نه، ممکن است متفاوت باشد.

حناچی گفت: این طرح موضوع است و دادخواستی مطرح شده و اگر بازپرس پرونده تعقیب کند، ممکن است توجیهاتی داشته باشد یا با پیش فرض قبلی منطبق نباشد. ولی نمی توانیم بگوییم اتفاقی نیفتاده است. قطعا اتفاق بزرگی افتاده است. چند شب پیش یکی از دوستان اشاره می کرد ما ملکی را دادیم که سند نداشته است.

شهردار تهران گفت: شما می دانید در شهر تهران چند ملک داریم که در تصرف شهرداری است ولی سند نداریم. آیا اجازه واگذاری اینها را داریم؟ اصلا تصرف در سیستم قضایی بخشی از ایجاد حق است. ملکی که درباره آن صحبت می کردند، خاطرم است از ۵- ۶ سالگی من، آنجا خدمات موتوری شهرداری تهران بود. ما اجازه نداریم ملکی را واگذاری کنیم که معلوم نیست منافع شهری را در این واگذاری تامین کرده یا نکرده. به طور قطع این اتفاق افتاده است، ولی ممکن است همه قضیه آنطور که ما اعلام کردیم نباشد یا ابعاد بزرگتر یا کمتر پیدا کند. این را باید محاکم تشخیص دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید