حمایت حزب کارگزاران از همتی؟

کدخبر: ۴۱۵۳۸۷
جوادی حصار گفت: اگرچه آقای مهرعلیزاده واقعا یک نیروی اصلاح طلب است، اما باید دید که در مصاحبه‌ها و مناظرات پیش رو آیا توانایی دفاع از مطالبات اصلاح طلبانه را خواهد داشت یا خیر.
حمایت حزب کارگزاران از همتی؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره اینکه جریان اصلاحات در انتخابات پیش رو از چه فردی حمایت خواهد کرد؟ گفت: اگرچه آقای مهرعلیزاده واقعا یک نیروی اصلاح طلب است، اما  باید دید که در مصاحبه‌ها و مناظرات پیش رو آیا توانایی دفاع از مطالبات اصلاح طلبانه را خواهد داشت یا خیر. اگر بتواند توانایی خود را به رخ کشیده و تصمیم سازان شورای عالی اصلاح طلبان را به این نتیجه برساند که درباره عدم انتخاب او اشتباه کرده اند در این صورت ممکن است که مجموع اصلاح طلبان یا خودشان از او حمایت و یا افکار عمومی را برای حمایت از او قانع کنند. بنابراین این موضوع بستگی به شیوه عمل مهرعلیزاده در مصاحبه های پیش رو دارد.

شاید حزب کارگزاران در انتخابات ۱۴۰۰ از همتی حمایت کند

او در پاسخ به این سوال که در میان آقایان همتی و مهرعلیزاده چه کسی مورد حمایت اصلاحات قرار خواهد گرفت؟ گفت: نمی‌توان پیش بینی خاصی در این زمینه داشت؛ اما اطلاع دارم که برخی از دوستان جبهه اصلاحات به ویژه در کارگزاران سازندگی در آشکار و چه نهان بی میل به حمایت از همتی نیستند. اما در اردوگاه اصلاح طلبان بین مهرعلیزاده و آقای همتی حتما مهرعلیزاده شهرت بیشتری در اصلاح طلبی داشته و مردم او را بیشتر به عنوان یک فرد اصلاح طلب می شناسند؛ دلیل عمده این موضوع هم این است که او در دولت اصلاحات هم استاندار ،هم معاون رئیس جمهور  و هم رئیس سازمان تربیت بدنی بوده است و در این حوزه هم عملکرد کم تنشی داشته است که همه اینها می تواند نقطه قوت او باشد، اما همه این موضوعات به تصمیم رئیس دولت اصلاحات بازمی گردد، اگر او از مهرعلیزاده دفاع کند و بخواهد که اصلاح طلبان به او توجه کنند و یا دست کم برضد او کاری نکنند حداقل  می‌تواند بخشی از اصلاح طلبانی را که تمایل به حضور در انتخابات دارند را نمایندگی کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید