تیراندازی در یک کنسرت/ 2 نفر کشته شدند

کدخبر: ۴۱۵۸۹۲
رئیس پلیس میامی در آمریکا گفت: تیراندازی بعد از نیمه‌شب و در یک کنسرت موسیقی در یک سالن بیلیارد در غرب و بیرون شهر میامی رخ داده است.
تیراندازی در یک کنسرت/ 2 نفر کشته شدند

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از فارس، براثر تیراندازی سه فرد مسلح به سمت جمعیت در یک کنسرت در شهر میامی در ایالت فلوریدا حداقل دو نفر کشته و ۲۵ نفر مجروح شدند. 

این حادثه اوایل بامداد یکشنبه به وقت محلی رخ داده است.

این دومین تیراندازی مرگبار در تعطیلات آخر هفته در این شهر است. روز جمعه نیز رسانه‌های آمریکایی از وقوع تیراندازی در همین شهر و مجروح شدن هفت نفر دیگر خبر داده بودند.

بر اساس گزارش میامی هرالد، یکی از مجروحان نیز در شرایط وخیم جسمی به سر می‌برد. 

بر اساس گزارش رسانه‌های آمریکا، «فردی رامیرز» رئیس پلیس میامی گفته، تیراندازی بعد از نیمه‌شب و در یک کنسرت موسیقی در یک سالن بیلیارد در غرب و بیرون شهر میامی رخ داده است. 

به گفته وی، زمانی که بعضی از شرکت‌کنندگان کنسرت در بیرون سالن بودند یک ماشین وانت مقابل آن ایستاده و سه نفر مسلح از آن پیاده شده و شروع به تیراندازی کور به سمت جمعیت کرده‌اند.

وی با ناجوانمردانه خواندن این تیراندازی افزود: ما معتقدیم که این تیراندازی یک اقدام خشونت آمیزِ هدفمند بوده است.

طبق آمارهای اداره پلیس میامی، دو نفر کشته، بین ۲۰ تا ۲۵ نیز مجروح شده که حال یک نفر از آنها بسیار وخیم است.

علی‌رغم آن که آزاد بودن حمل سلاح در آمریکا، روزانه به بروز خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر این کشور منجر می‌شود که بسیاری از آن‌ها مرگبار است، لابی سلاح در ایالات متحده به اندازه‌ای قدرتمند است که تاکنون کنگره این کشور حاضر نشده اقداماتی را برای محدود کردن حمل سلاح انجام دهد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید