کارگران دوباره در صدر اخبار/مردم نگران پول‌های سرمایه‌گذاری شده

کدخبر: ۴۱۵۹۶۲
خبر بیمه کارگران ساختمانی، مهدی طائب حسن خمینی و و صرافی کریپتولند در لیست اخبار پربازدید امروز قرار گرفت.
کارگران دوباره در صدر اخبار/مردم نگران پول‌های سرمایه‌گذاری شده

به گزارش اقتصادنیوز ، بیشتر از چند روز از شوک شورای نگهبان به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری نمی گذرد؛اتفاقی که هنوز هم واکنش  متفاوت مردم و البته بعضی از مقام های مسئول را به همراه دارد.

سید حسن خمینی ، نوه امام راحل در واکنش به این کار شورای نگهبان که کاندیدا های اصلاح طلب را رد صلاحیت کرده بود گفت: اگر من جای شما باشم استعفا میدادم.

مهدی طائب، رئیس قرارگاه عمار، به اظهارات سیدحسن خمینی درباره ردصلاحیت کاندیداها به تندی پاسخ او را داد.

اما همه اخبار در دنیای سیاست نبود و مثل همیشه کارگران و مشکلات آنها در راس قرار گرفت.مشکلاتی از قبیل حقوق اولیه،بیمه و ...

 روز گذشته هادی ساداتی، عضو هیأت مدیره کانون عالی انجمن‌های صنفی کارگران ساختمانی از بیمه شدن همه کارگران ساختمانی به شرط اجرای ماده ۵ یک قانون خبر داد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه اگر ماده ۵قانون بیمه های اجتماعی کارگران ساختمانی انجام شود تمام کارگران بیمه می شوند گفت: دولت در زمان کرونا هیچ گونه تسهیلات حمایتی برای کارگران ساختمانی نداشت.

مردم با جستجوی این خبر به دنبال جزئیات آن بودند تا شاید بتوانند از این بیمه بهره مند شوند.

اما در میان دنیای اقتصاد هم خبرهای زیادی توجه کاربران را به خود جلب کرد. یکی از آن خبرها مربوط به بازداشت مالک صرافی کرپتولند است.

نزدیک به ده روز پیش با دستگیری مالک صرافی کرپتولند فعالیت این صرافی متوقف شد. به این ترتیب دارایی‌های ریالی و ارزی مشتریان در صرافی کریپتولند مسدود شده است

مردم نگران پول های سرمایه گذاری خودشان در این صرافی بودند و با رصد اخبار مرتبط با کرپتولند تلاش می کردند تا جزئیات جدیدی را در این زمینه کسب کنند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید