تلخ مثل حادثه جنگنده دزفول؛شیرین مثل پایان مذاکرات وین!

کدخبر: ۴۱۶۴۰۹
خبر پایان مذاکرات وین،توقیف سریال شبکه نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم»،خلیل زاده و حادثه جنگنده دزفول توجه مردم را به خود جلب کرد.
تلخ مثل حادثه جنگنده دزفول؛شیرین مثل پایان مذاکرات وین!

به گزارش اقتصادنیوز، مذاکرات ایران با کشورهای ۱+۴  که در زمان دولت اوباما شروع شد با روی کار آمدن ترامپ خیلی زود برچیده و به صورت یکجانبه  تمام مذاکرات برای ۴ سال از سوی آمریکا لغو شد.

اما دولت بایدن که از یاران دولت اوباما است علاقمندی خود را بار دیگر به ادامه مذاکرات نشان داده است.

 دیروز خبری درباره برجام منتشر شد و خیلی سریع در رسانه ها و در میان مردم‌ دست به دست شد و توجه ها‌ را به سمت خودش جلب کرد.

در این خبر آمده بود که مذاکرات  ایران با کشورهای ۱+۴ بعد از سالها کش و قوس به ایستگاه نهایی رسیده است و ظرف روزهای آینده خروجی قابل قبولی خواهد داشت.این در حالی است که انتشار و تایید این خبر از سوی مقامات دولتی رد شد. عباس عراقچی در این باره گفت: هنوز مطمئن نیستیم‌که این دوره، پایان مذاکرات باشد.

سعید خطیب‌زاده، سخنگوی وزارت خارجه هم در  واکنش به این خبر گفت:موضوعات کلیدی باقی‌مانده حل شود می‌تواند دور آخر مذاکرات وین باشد.

داستان توقف و سانسور سریال ها و فیلم های سینمایی در ایران، جریان تازه ای نیست و کم نبوده اند فیلم ها و سریال های زیادی که پس از تولید و حتی قبل از اکران با این مشکل روبرو شده اند.

سریال شبکه نمایش خانگی «می‌خواهم زنده بمانم» به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی که ۱۴ قسمت از آن پخش شده است در قسمت پانزدهم با مشکلی مشابه روبرو شد.

روابط عمومی پخش‌کننده «می‌خواهم زنده بمانم»، اعلام کرد با توجه به حاشیه‌های پیش آمده، قسمت پانزدهم این سریال، برخلاف روال هفتگی، ساعت ۸ صبح دوشنبه، در دسترس کاربران شبکه نمایش خانگی قرار نخواهد گرفت.

در ادامه این اعلامیه، و در توضیح این تصمیم آمده است: «با درخواست معاونت اجتماعی نیروی محترم انتظامی، پخش سریال «می‌خواهم زنده بمانم» تا اطلاع ثانوی متوقف شده است و تیم تولید و ساترا در حال رایزنی برای رفع ابهامات و گفت‌وگو در خصوص نقطه نظرات این نهاد است.»

با پیگیری های سازمان ساترا که وظیفه نظارت بر محتوای تولید بر شبکه نمایش خانگی را  برعهده دارد، امید است که این سریال پس از اصلاح، بتواند دوباره، مهمان خانه‌ها شود.توقیف یک فیلم یا سریال خودش برای مردم ایران آنقدر هیجان انگیز است که اسم آن  را در رسانه های مجازی به ترند تبدیل کند.

در میان اخبار داغ انتخاباتی و سینمایی یک خبر ورزشی هم حسابی سر و صدا کرد.خبری مربوط به استقلالی ها و البته اسماعیل خلیل زاده رییس هیات مدیره این باشگاه.خبر دستگیری او تقریبا یک ماه پیش رسانه ای شد.خلیل زاده از چند روز قبل ههم استفعای خودش را تقدیم وزارت ورزش و جوانان کرده بود که این استعفا با موافقت وزیر ورزش روبرو شد تا خلیل زاده از هیئت مدیره آبی ها کنار برود.این استعفا برای هواداران استقلال خبر مهمی بود و نام اسماعیل خلیل زاده تبدیل به یکی از ترندهای روز شده بود.

امروز ‌همچنین حادثه ای  تلخ برای هواپیمای جنگنده اف۵ در پایگاه پایگاه چهارم شکاری در دزفول رخ داد که منجر به شهادت دو خلبان این جنگنده شد.

علی فرهمندپور، فرماندار ویژه دزفول در استان خوزستان درباره وقوع حادثه برای هواپیمای آموزشی اف۵ در پایگاه چهارم شکاری دزفول با بیان اینکه این حادثه روی زمین رخ داده است، اظهار کرد: امروز هیچ پروازی انجام نشد که دچار سانحه شود.

وی افزود: همه پروازها در رادارها قابل رصد هستند و اینکه گفته شده هواپیما پس از پرواز سقوط کرده، به هیچ عنوان صحت ندارد.

فرماندار ویژه دزفول با بیان اینکه در این حادثه ۲ خلبان (خلبانان ارتش) به شهادت رسیدند، گفت: ابعاد این حادثه توسط تیم ارزیابی که از تهران به دزفول آمده‌اند، در حال بررسی است.

وی افزود: جزئیات بیشتر در مورد این حادثه و خلبانان شهید آن از طریق پایگاه چهارم شکاری دزفول اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مردم با دنبال کردن خبر حادثه جنگنده به دنبال جزئیات و علت این خبر تلخ بودند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید