سعید محمد در تبریز: مشارکت پایین وجاهت دولت را از بین می برد

کدخبر: ۴۱۶۶۴۲
سعید محمد در تبریز گفت: به دلیل رد صلاحیت قهر نکرده ام. به اعتقاد او اگر مشارکت مردم در انتخابات پایین باشد دولت آینده وجاهت داخلی و بین‌المللی نخواهد داشت.
سعید محمد در تبریز: مشارکت پایین وجاهت دولت را از بین می برد

داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قرار نیست با عدم احراز صلاحیتم کنار بایستم و قهر کنم.

سعید محمد روز چهارشنبه در دانشگاه تبریز افزود: ما دنبال تحول و جوان‌گرایی بودیم و با برنامه آمدیم و این برنامه را اکنون در اختیار آیت الله رئیسی قرار دادیم تا روز رای‌گیری همفکران وی کنار روند و اجازه دهند آرای جبهه انقلاب تجمیع شود.


فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا (ص) تاکید کرد: دنبال مشارکت حداکثری هستیم چرا که اگر مشارکت پایین باشد دولت آینده وجاهت داخلی و بین‌المللی نخواهد داشت.


سعید محمد با اشاره به اینکه برخی سال‌ها وزیر بودند و یک پالایشگاه نساختند چراکه معتقدند این کار توجیه اقتصادی ندارد، خاطرنشان کرد: کشورهایی که نفت ندارند پالایشگاه ساخته‌اند و نفت ما را می‌خرند و با تبدیل به خودمان می‌فروشند.

وی با اشاره به دلایل تاکید مقام معظم رهبری بر بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: در این چهار دهه فاصله زیادی بین بایدها و آنچه اتفاق افتاده وجود دارد از این رو اگر در قوانین، ساختار، تفکرات و افراد ایراد وجود دارد باید اصلاح شود و مجدد این ریل گذاری عوض شود .

وی گفت: معتقدم شاه بیت این بیانیه تغییر نسل مدیریتی و تشکیل دولت جوان حزب اللهی بود که مکرر رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنرانی‌ها به این مورد اشاره کردند.

سعید محمد با اشاره به اینکه در منطقه دشمن تمام قد وارد عرصه شده، تحریم‌ها را طراحی کرده و مردم ما را تحت فشار قرار داده است، ابراز کرد: باید دولت اسلامی با تمام ملاکها و ارزش‌های دینی ما تشکیل شود و با پیوست‌ها و تفکرات بومی حرکت کنیم نه اینکه نگاه به غرب داشته باشیم و استراتژی خود را وامدار دیگران باشیم.

وی این دو هفته باقیمانده تا انتخابات را تعیین کننده دانست و افزود: مردم باید به دنبال گفتمان اسلامی باشند و در سخنان نامزدها به این برسند و برنامه را مورد توجه قرار دهند.

نامزد رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با بیان اینکه ما به دنبال تحول و جوان‌گرایی بودیم، گفت: همانطور که رهبری فرمودند علاج مشکلات کشور در این است که جوانان وارد میدان شوند، ما بر اساس تکلیف عمل کردیم و پس از اینکه شورای نگهبان به جمع بندی نرسید همان روز نخست در توییتی اعلام کردیم که پای کار جبهه انقلاب هستیم.

وی گفت: علت فاصله ۲ روزه بیانیه این بود که کسی از شورای نگهبان به بنده علت عدم احراز را اعلام نکرد در هر صورت نباید افراد مورد توجه باشند بلکه باید به جریان و جبهه توجه شود از این رو تیم ما به طور کامل وارد میدان شده است.

این حامی رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تصریح کرد: این انتخابات برای مردم است و کسی نمی‌تواند به مردم تحمیل کند که چگونه فکر کنند، مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی نظام باید خود به بلوغ فکری برسند.

سعید محمد با بیان اینکه هر هفت داوطلب تایید شده مورد احترام هستند، افزود: باید سراغ کسی برویم که بیشترین تطابق با شاخص‌های مطرح شده توسط رهبر عزیز را داشته و رای آوری خوبی هم داشته باشد و مشارکت حداکثری به خوبی شکل بگیرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارس «اقتصادنیوز» از قیمت کارخانه‌ای جدید محصول محبوب ایران خودرو

      اقتصادنیوز : ایران خودرو برای محصول محبوب خود قیمت جدید اعلام کرد تا متقاضیان این خودرو شوکه شوند.

    کارگزاری مفید