خبر مهم درباره یارانه نقدی /مذاکرات وین به رفع تحریم ها منجر می شود؟/واکسن کرونا خاصیت آهن ربایی ندارد

کدخبر: ۴۱۶۸۵۱
خبر پایان مذاکرات برجام، ثبت نام مجدد یارانه های نقدی و معیشتی و آهن‌ربایی بدن پس از تزریق واکسن کرونا با استقبال کاربران مواجه شد.
خبر مهم درباره یارانه نقدی /مذاکرات وین به رفع تحریم ها منجر می شود؟/واکسن کرونا خاصیت آهن ربایی ندارد

به گزارش اقتصادنیوز ،  پرداخت یارانه های نقدی از زمان دولت احمدی‌نژاد شروع و تا به امروز ادامه یافته است. براساس این قانون ماهانه مبلغ ۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان به حساب سرپرست خانواده واریز می شود.اما خیلی از افراد و خانوارها از ثبت نام جامانده اند یا به هر دلیلی ثبت نام نکرده اند.امروز مدیرکل دفتر یارانه‌های نقدی و غیرنقدی سازمان هدفمندی یارانه‌ها از ثبت‌نام عمومی متقاضیان یارانه نقدی و معیشتی در سال ۱۴۰۰ خبر داد.

در پی مصوبه 5 خرداد 1400 هیئت وزیران؛ فرصت جدیدی برای جاماندگان دریافت کننده تمامی یارانه‌های نقدی و معیشتی و همچنین افرادی که تا قبل از این از دریافت یارانه نقدی، معیشتی و... انصراف داده بودند، فراهم شد.مردم و جاماندگان ثبت نام یارانه نقدی با دیدن این خبر به دنبال اگاهی از زمان و  نحوه ثبت نام بودند.

مذاکرات وین به توافق نزدیک شد؟

مذاکرات برجام همزمان با شروع دولت روحانی و اوباما شدت و سرعت بیشتری گرفت اما با روی کار آمدن ترامپ پرونده مذاکرات برجام با وجود توافق طرفین به مدت ۴ سال بسته شد.از زمان ریاست جمهوری جو بایدن این مذاکرات با سرعت و وسواس بیشتری دوباره آغاز به کار کرد.حالا بعد از مدت ها کش و قوس خبر از پایان مذاکرات به میان آمده است.باید منتظر ماند و دید درخت برجام این بار چه میوه ای می دهد؟

واکسن کرونا خاصیت آهن ربایی دارد؟

این روزها شایعه‌ای مبنی بر خاصیت آهن‌ربایی بدن پس از تزریق واکسن کرونا در فضای مجازی درحال دست به دست شدن است. این شایعه ابتدا در فضای مجازی منتشر شد. پس از اظهارنظر و انتشار عکس و فیلم برخی چهره‌ها در شبکه‌های اجتماعی این موضوع در ایران نیز داغ شد و حتی بعضی از خانواده‌ها از ترس چنین اتفاقی تصمیم بر عدم واکسن کرونا گرفتند.

اما ایرج حریرچی با تکذیب آن به این شایعه ها پایان داد و خیال مردم را راحت کرد .وی گفت:در طول چند سال اخیر در کشورهای خودمان و یا کشورهای دیگر افرادی بودند که ادعا کردند که، فلز به آن‌ها می‌چسبد و ربطی به واکسن ندارد. بخشی از این حالت به خاطر چربی، رطوبت و جنس پوست است اما درکل این موضوع هیچ ارتباطی به واکسن‌های ایرانی و خارجی ندارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید