تاکید مهرعلیزاده برمدرک تحصیلی رییسی

کدخبر: ۴۱۷۸۱۷
اقتصادنیوز: مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت :
  تاکید مهرعلیزاده برمدرک تحصیلی رییسی

به گزارش اقتصادنیوز ، محسن مهرعلیزاده نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امروز (سه‌شنبه ۱۸ خرداد) در دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری، برنامه‌ها و نقطه نظرات خود را مطرح کرد.

اهم محورهای سخنان مهرعلیزاده به شرح ذیل است:

- بر اساس سیاست‌های نظام و به دلیل بدعهدی‌هایی که آمریکا کرده و فشار حداکثری را وارد کردند مقاومت جانانه مردم ایران توطئه آنها را بر باد داده است و بدین ترتیب مواضع جمهوری اسلامی ایران مواضع درستی است و باید با قدرت در مذاکرات در جهت زنده کردن برجام حاضر شویم و آن قولی را که در برجام بوده است را به مردم ایران برگردانیم. 

-البته باید همه امکانات و تصمیم گیران کشور در همه قوا و در همه نهادها همکاری کنند که برجام و این مذاکرات به نتیجه برسد. 

-در مورد بحث آقای رئیسی این توضیح را بدهم که آقای رئیسی فرمودند در جلسه قبل بداخلاقی‌های شده است و از وقت خود استفاده نکرده و از حق خود می‌گذرد بنده نمی دانم که ایشان کدام بد اخلاقی‌ را می‌فرمایند و فرمودند که آذری زبان‌ها به ایشان زنگ زدند و دلجویی کردند من فکر نمی‌کنم آذری زبانان به ایشان توهین کرده باشند چرا که آذری زبانی در این جا نبوده که به ایشان توهین کرده باشد.

-ضمن اینکه من تصور می‌کنم ما آذری زبان نداریم بلکه آنچه که هست در مناطق آذربایجان شرقی، غربی، اردبیل، همدان، زنجان، خراسان، اصفهان، شیراز و خوزستان ترک زبان‌ها هستند و من تصحیح می‌کنم که آقای رئیسی توجه داشته باشند ایشان در این زمینه دقت بیشتری را اعمال کند.

-من نمی‌دانم اخلاق را چه تعریف می کنیم؛ اگر در مورد آقای رئیسی مدرکی را مطرح کردم مطلب حقی بود. جناب آقای رئیسی از نظر کلاسیک ۶ کلاس درس خواندن و بنده هم گفتم که با احترام به دروس حوزوی ایشان در مدرسه مطهری دکتری گرفتند بنابراین اصولاً علم اقتصاد، شیمی، فیزیک و غیره علم خاص خود را می‌خواهد یعنی علم کلاسیک را می‌خواهد بنابراین مسائل اخلاق باید در عمل و در جامعه جاری و ساری کنیم.

-صدا و سیما ۵ دقیقه از فیلم تبلیغاتی بنده را سانسور کرده است و دیدید که پریشب در فضای مجازی غوغا شد و مردم گفتند که صدا و سیما که میلی شده الان عشقی شده است. 

-سوال من از آقای رئیسی این است که شما قاضی هستید بنابراین جناب آقای قاضی واقعاً به چه دلیل ما فیلترینگ را در جامعه راه انداختیم و اجازه دهیم که پیامک‌هایی به دختر خانم ها ارسال شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید