آغاز نشست کنست برای رأی اعتماد به کابینه جدید

کدخبر: ۴۱۸۹۰۷
نشست پارلمان رژیم صهیونیستی برای رأی اعتماد به کابینه جدید رژیم صهیونیستی آغاز شد.
آغاز نشست کنست برای رأی اعتماد به کابینه جدید

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، نشست پارلمان رژیم صهیونیستی برای دادن رأی اعتماد به کابینه و نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی آغاز شد.

فرانس ۲۴ گزارش داد، در طی صحبت‌های نفتالی بنت، کاندیدای نخست وزیری، شماری از اعضای کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) به صحبت‌های او اعتراض کرده و صحبت‌های او را تحریم کردند.

آغاز نشست پارلمان رژیم صهیونیستی برای رأی اعتماد به کابینه جدید

همچنین در پی اعتراض اعضای کنست به صحبت‌های نفتالی بنت در جلسه رأی گیری کابینه جدید، رئیس پارلمان شماری از نمایندگان را به خارج از سالن هدایت کرد.

آغاز نشست پارلمان رژیم صهیونیستی برای رأی اعتماد به کابینه جدید

بنت: کابینه کارش را برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران آغاز می‌کند

نفتالی بنت در سخنان خود در جلسه پارلمان گفت: ما در برابر چالشی آشکار در جامعه روبرو هستیم و ان هم همانی است که در داخل ساختمان کنست آن را شاهدیم.

او در ادامه افزود که بودجه‌ای برای کابینه به جهت اختلاف‌ها و شکاف‌ها باقی نمانده است. او در ادامه گفت: ما مسئولیت را با وجود آنکه بر دوش مان گرفتیم.

نفتالی بنت نامزد نخست وزیری رژیم اشغالگر در سخنرانی خود در کنست گفت: امیدوارم آتش بس در غزه ادامه پیدا کند، اما اگر حماس تصمیم بگیرد شهروندان ما را تهدید کند، با دیواری از آتش روبرو خواهد شد.

وی همچنین تاکید کرد: نظامیان گم شده ما نزد حماس باید بازگردانده شوند و این ماموریت مقدسی است که باید انجام شود.

نفتالی بنت در جلسه کنست رژیم صهیوینستی برای رای اعتماد به وی گفت کابینه جدید کارش را برای مقابله با برنامه هسته‌ای ایران آغاز خواهد کرد؛ وی گفت برنامه هسته‌ای ایران بزرگترین چالش کابینه ما است.

نفتالی بنت نامزد نخست وزیری رژیم اشغالگر صهیونیستی مدعی شد: کابینه ائتلافی برای توافق صلح با کشور‌های عربی و تقویت روابط بین ملت‌ها  تلاش خواهد کرد. او اذعان کرد: ما هم اکنون در برابر چالشی آشکار بین "مردم" هستیم و آن اختلافی است که نتیجه اتفاقات داخل کنست است.

نفتالی بنت همچنین مدعی شد: ایران مکانهای تروریستی متعددی را از سوریه و لبنان گرفته تا نوار غزه برپا کرده است. او همچنین اعلام کرد: ما از شهرک سازی در تمامی مناطق حمایت کرده و با عرب های داخل اسرائیل برقرار خواهد کرد.

ادعای نتانیاهو: با قدرت با تلاش ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای مقابله کردیم

بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز در برابر نمایندگان کنست گفت: من اینجا به عنوان نماینده یک میلیون اسرائیلی ایستاده ام و به ماموریت مهمی ادامه می دهم و آن, تضمین موجودیت و امنیت اسرائیل است. او در ادامه با تکرار ادعاهای خود گفت: با قدرت با تلاش ایران برای دست یابی به سلاح هسته ای مقابله کردیم. اراده ما برای مقابله با ایران باعث ترغیب دولت سابق آمریکا به خروج از توافق هسته‌ای شد.

او همچنین گفت: با چهار کشور عربی که ما را از معادله زمین در مقابل صلح به معادله صلح در برابر صلح خارج کرده بودند توافقنامه‌های صلح امضا کردیم بدون آنکه یک وجب از خاک چشم پوشی کنیم. موفق شدیم آمریکا را به انتقال سفارتخانه اش به قدس و به رسمیت شناختن حاکمیت مان بر جولان متقاعد کنیم.

کنست رژیم اشغالگر بارها شاهد هرج و مرج و آشفتگی بود

کنست رژیم اشغالگر هنگام مراسمِ دادن رای اعتماد به دولت جدید, بارها شاهد هرج و مرج و آشفتگی بود و شماری از نمایندگان از این مراسم اخراج شدند.

کنست امروز شاهد نشستی طوفانی بود و سخنان نفتالی بنت،  نامزد نخست وزیری و نتانیاهو بارها به سبب داد و فریادهای معترضان قطع شد.

در حال تکمیل ...

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید