همسر ابراهیم رئیسی هشدار داد

کدخبر: ۴۱۹۲۱۰
اقتصادنیوز : همسر آیت‌الله رئیسی گفت:کارنامه آیت الله رئیسی نشان‌دهند ائتلاف و وحدت است و برخلاف گرایش‌های سیاسی، مذهبی و قومیتی، از تمامی ظرفیت‌ها در کار مدیریتی استفاده می‌کند چون سرباز واقعی امام و رهبری است.
همسر ابراهیم رئیسی هشدار داد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم ،جمیله علم‌الهدی در همایش هواداران آیت الله رییسی در ورزشگاه شهید باکری ارومیه اظهار داشت: کاسبان تفرقه به دنبال اختلاف‌افکنی بین اقوام و مذاهب، ادیان، شهروندان و گروه‌ها و جناح‌های سیاسی هستند چون می‌دانند که تنها با تفرقه می‌توانند حکومت کنند بنابراین نباید فریب شیطان را خورد و باید از نزاع و تفرقه دوری کرد.

وی تاکید کرد: کارنامه آیت الله رئیسی نشان‌دهنده ائتلاف و وحدت است و برخلاف گرایش‌های سیاسی، مذهبی و قومیتی، از تمامی ظرفیت‌ها در کار مدیریتی استفاده می‌کند چون سرباز واقعی امام و رهبری است.

 وی با تاکید بر اینکه در این ایام‌ پایانی تبلیغات انتخاباتی تفرقه بیش از هر زمان دیگری ادامه می‌یابد اظهار داشت: متاسفانه برخی نامزدهای انتخاباتی ظرفیت گام دوم و تحولات لازم برای آن را نداشته و دنبال کسی هستند که با رهبری فاصله داشته باشد.

همسر آیت‌الله رئیسی گفت: هم اکنون تفرقه‌ای که در این ایام و چند سال گذشته پدید آمده و فاصله بین رهبری و دولت از لحاظ روش‌ها، سلوک و مبانی اتفاق افتاده را«چندصدایی» تعریف و مردم را فریب می‌دهند.

 وی در ادامه با تاکید بر اینکه کشورمان در پیچ تاریخی و نقطه حساسی قرار گرفته است بیان کرد: هم اکنون بحث بر روی انتخاب رئیس جمهور نیست بلکه انتخاب راه امام و رهبری بوده و این انتخاب مهم است.

علم‌الهدی افزود: برای حق رای در این کشور 100 سال خون‌ها ریخته شده و سال‌ها حق رای زنان نیز سلب شده بود و اگر امروز مردم، از حق رای خود استفاده نکرده و مسئولیت عهد با شهدا را فراموش کنند، در وهله نخست ظلم به نفس خود و در وهله دوم ظلم به مردم کرده‌اند.

همسر آیت‌الله رئیسی تصریح کرد: هم اکنون هر کس از دنیازدگی نتایج تلخی به دست آورده است، دل در گرو تغییر و تحول داده و بنابراین در مقابل فرزندان خود و همچنین در برابر همه دنیا مسئول هستیم.

 وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی از دیرباز مردم را به دولت‌سازی دعوت کرده‌اند در حالی که نیروهای غرب زده تمایلی به آن ندارند و بنابراین با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران در لبه تمدن‌سازی اسلامی قرار گرفته است، باید پیش از هر چیز متوجه موقعیت تاریخی و خطرناک بوده چون باید در نزد شهدا پاسخگو باشیم.

علم‌الهدی با تاکید بر اینکه مردم نیازی به قیم ندارند گفت: بی‌تردید نه سلاطین و نه روشنفکران نمی‌توانند قیم مردم باشند چون اقامه عدل و قسط بر عهده خود مردم است، پس احزاب و شبه‌احزاب نمی‌توانند بر مردم تصمیم بگیرند.

 وی اظهار داشت: همه کسانی که با قرآن آشنا دارند می‌دانند که انبیاء مقام بالایی داشته و نام آنها با عزت و احترام برده می‌شود و در این رابطه حتی خداوند متعال به پیامبر(ص) اجازه نداد که مردم را به راه راست مجبور کرده و به بند بکشد بنابراین مردم خود تصمیم‌گیرنده هستند.

همسر آیت‌الله رئیسی گفت: بی‌تردید اگر کارشکنی دولت‌های گذشته به نتیجه نرسیده ‌و قدرت نظامی رشد کرده، در نتیجه حمایت‌های مردمی بوده است.

وی افزود: در روزهای آینده امکان رخ دادن اتفاقات تفرقه‌آمیز وجود دارد که مردم باید آگاه باشند و مردم را به شرکت در انتخابات دعوت کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید