علی لاریجانی:با دولت آینده کار نمی کنم

کدخبر: ۴۲۰۰۲۶
اقتصاد نیوز: علی لاریجانی در هنگام رای دادن موضع خود درباره همکاری با دولت آینده را بیان کرد.
علی لاریجانی:با دولت آینده کار نمی کنم

به گزارش اقتصاد نیوز، علی لاریجانی که به دلیل آنچه عدم احراز صلاحیت خوانده می شود نتوانست وارد دور نهایی انتخابات ریاست جمهوری شود پس از انداختن رای خود به صندوق در پاسخ به پرسشی در باره دلایل ردصلاحیتش هم پاسخ داد : هنوز دلایل رد صلاحیت را به من نگفته اند.

وی افزود : البته منطقی این بود که در حین بررسی ها دلایل عدم صلاحیت به افراد گفته می شد چون طبق قانون اگر صلاحیت کسی احراز نشود ، باید کتبا به او اطلاع داده شود و فکر می کنم بر مبنای سیاست کلی رهبری نیز می بایست به افراد اعلام کتبی می شد.

لاریجانی گفت : البته سال ۱۳۷۸ قانونی در مورد رسیدگی و شکایات در انتخابات مصوب شد که الزام به گفتن دلایل رد صلاحیت از سوی شورای نگهبان به نامزدها دارد.

لاریجانی در کنار این نکته در خصوص آینده کاری او در دولت آینده نیز توضیح داد. پیش از این گفته شد که لاریجانی قرار است با برخی نامزدها همکاری کند و حتی دیدارهایی با آنان داشته است  او به خبرنگاران گفت: من دیدار انتخاباتی با نامزدهای ریاست جمهوری نداشتم و بحثی در مورد انتخابات در این زمینه از سوی من صورت نگرفته است.

به گزارش ایرنا،لاریجانی در خصوص همکاری خود با دولت آینده گفت:من نگاهم را به لحاظ گفتاری در دولت آینده  مطرح می کنم ، اما  مشارکت نخواهم داشت.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید