تبریک احمد علم‌الهدی به ابراهیم رئیسی

کدخبر: ۴۲۰۵۸۹
در پیام احمدعلم الهدی آمده: انتخاب مردم در این دهه کرامت با توجه به سابقه خدمت و اصالت شما در تربت امام هشتم علیه‌السلام و دربانی آن حضرت، شاید این پیام را برساند که وجود اقدس امام ثامن‌الحجج علیه‌السلام شما را برای اجرای این چهار خصوصیت برگزیده‌اند.
تبریک احمد علم‌الهدی به ابراهیم رئیسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور پیامی، انتخاب ابراهیم رئیسی را به‌عنوان هشتمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

در پی انتخاب ابراهیم رئیسی از سوی مردم به‌عنوان هشتمین رئیس جمهور جمهوری اسلامی ایران،سیداحمد علم الهدی با صدور پیامی، انتخاب وی را تبریک گفت.

متن پیام نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

آیت‌الله رئیسی دامت برکاته، رئیس جمهور محبوب و منتخب مردم 

پس از عرض سلام انتخاب شایسته جناب‌عالی به‌عنوان سکان‌دار کارگزاری اجرایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به محضر مقدس مقام معظم رهبری مدظله العالی و جناب‌عالی تبریک عرض می‌کنم.

رای مردم در این انتخابات به شخص نبود، به جبهه انقلاب اسلامی و پیروی از امام و رهبری بود که امیدوارم این پایمردی مردم در پای ستون خیمه نظام، منظور نظر حضرت بقیه‌الله ارواحنافداه قرار گیرد؛ در دهه کرامت و ماه ذی‌القعده که متعلق به امام هشتم علیه‌السلام است، انتخاب رئیس جمهور هشتم که خادم این آستان مقدس است، پیامی دارد. 

پیغمبر اکرم صلی‌الله علیه وآله وسلم در حدیثی که ابن شاذان قمی در کتاب «مائه منقبة» از امیرالمومنین علیه‌السلام، نقل کرده، فرمودند «یا عَلِی أَنَا نَذِیرُ أُمَّتِی وَ أَنْتَ هَادِیهَا»، برای یکایک ائمه خصوصیاتی را بیان کردند، وقتی به امام هشتم علیه‌السلام رسیدند فرمودند، «وَ عَلِیُّ بْنُ مُوسَى مُعَبِّرُهَا وَ مُنْجِیهَا وَ طَارِدُ مُبْغِضِیهَا وَ مُدْنِی مُؤْمِنِیهَا»، امام رضا علیه‌السلام عبور دهنده امت از مشکلات، نجات‌دهنده امت، طردکننده دشمنان و کینه‌توزان و نزدیک‌کننده مومنین امت به یکدیگر هستند.

انتخاب مردم در این دهه کرامت با توجه به سابقه خدمت و اصالت شما در تربت امام هشتم علیه‌السلام و دربانی آن حضرت، شاید این پیام را برساند که وجود اقدس امام ثامن‌الحجج علیه‌السلام شما را برای اجرای این چهار خصوصیت برگزیده‌اند.

حقیر با شناختی که در کنار همه امتیازات از اخلاص و تقوای شما در امتداد افتخار نسبت با جناب‌عالی دارم، امیدوارم در اجرای این رسالت رضوی موفق باشید و خدمات ارزشمند شما بتواند در برابر چشم مردم انقلابی این کشور، رئیس جمهوری در تراز خون شهدا ترسیم کند.

موفق باشید

سید احمد علم‌الهدی

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید