مردم به دنبال کابینه سید ابراهیم رییسی/از وام بازنشستگان چه خبر؟

کدخبر: ۴۲۰۶۹۷
در کنار اخبار انتخابات 1400 و نتایج آن خبر ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی هم مورد توجه مردم قرار گرفت.
مردم به دنبال کابینه سید ابراهیم رییسی/از وام بازنشستگان چه خبر؟

به گزارش اقتصادنیوز، انتخابات ریاست جهموری ۱۴۰۰ هم به پایان رسید و سید ابراهیم رئیسی با اکثریت آراء به عنوان هشتمین رئیس جمهور تاریخ جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد. آنچه که امروز و بیش از هر موضوع دیگری برای مردم جالب است، این است که بدانند کابینه سید ابراهیم رئیسی از چه کسانی تشکیل می‌شود؟علاوه بر این مردم کنجکاو هستند تا بدانند که سکان قوه قضاییه را چه کسی در دست می گیرد.البته این دو خبر در یکی دو روز اخیر با گمانه زنی ها و شایعه هایی همراه بوده است.

محسنی اژه ای ، عضو شورای عالی قضایی در این باره گفت: مردم به ریاست قوه قضاییه اعتماد کردند و با رأی معناداری ایشان را انتخاب کردند و ایشان باید برنامه برای دولت آینده داشته باشند و آقای رییسی باید تمهیدی برای قوه قضایبه داشته باشند، تا رهبری جایگزین معرفی کنند.

 نتایج انتخابات شورای شهر و  مجلس خبرگان رهبری

اما با گذشت دو روز از انتخابات شورای شهر و  مجلس خبرگان رهبری هنوز نتایج برخی از شهرها به طور کامل اعلام نشده است و مردم با رصد اخبار انتخاباتی به دنبال این هستند که کاندیدای انتخابی خود به شورا و مجلس خبرگان می رسند یا خیر؟

ثبت نام  وام بازنشستگان تامین  اجتماعی

بازنشستگان تامین اجتماعی که  همیشه بخشی از اخبار  مورد توجه کاربران‌هستند در کنار اخبار انتخاباتی ترند روز شدند.این بار خبر مربوط به ثبت نام وام بازنشستگان تامین اجتماعی است

عادل دهدشتی، معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تامین اجتماعی امروز (یکشنبه ۳۰ خرداد) گفت: ثبت‌نام وام ضروری بازنشستگان به‌زودی به صورت غیرحضوری آغاز می‌شود و بر اساس تعداد بازنشستگان هر استان، سهمیه استان‌ها خواهد شد.

مردم  هم به دنبال زمان‌و نحوه‌ثبت نام‌این وام بودند.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید