جزئیات تشکیل کمیته برجامی دولت و مجلس با محوریت شورای عالی امنیت‌ملی

کدخبر: ۴۲۱۱۴۶
شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات ایران و 1+4 درباره برجام، گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون جلسه‌ای گزارشی درباره آخرین وضعیت مذاکرات ارائه شد.
جزئیات تشکیل کمیته برجامی دولت و مجلس با محوریت شورای عالی امنیت‌ملی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس از تشکیل کمیته برجامی دولت و مجلس با محوریت شورای عالی امنیت‌ملی خبر داد.

شهریار حیدری عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به آخرین وضعیت مذاکرات ایران و 1+4 درباره برجام، گفت: در جلسه روز گذشته کمیسیون جلسه‌ای گزارشی درباره آخرین وضعیت مذاکرات ارائه شد.

وی از تشکیل کمیته‌ای با محوریت شورای عالی امنیت ملی برای بررسی مذاکرات برجامی خبر داد و افزود: این کمیته متشکل از 2 نماینده مجلس و 2 نفر از اعضای دولت و مسئولان شورای عالی امنیت ملی است.

نماینده کرمانشاه در مجلس با بیان اینکه قرار است در این کمیته مباحث مطرح شده در برجام مورد به مورد بررسی شود، ادامه داد: پس از بررسی‌های کارشناسی در این کمیته، تصمیماتی اتخاذ خواهد شد تا به عنوان پیشنهادات جمهوری اسلامی ایران توسط نماینده ایران در مذاکرات آتی وین مطرح شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید