درخواست فلسطین برای تحریم‌های بازدارنده بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی

کدخبر: ۴۲۲۰۶۹
وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، روشن است که رژیم صهیونیستی به گزارش‌های سازمان‌ها، نهادهای بین‌المللی معتبر اهمیتی نمی‌دهد.
درخواست فلسطین برای تحریم‌های بازدارنده بین‌المللی علیه رژیم صهیونیستی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فلسطین الیوم اعلام کرد، وزارت خارجه فلسطین امروز شنبه عملیات سرکوب رژیم صهیونیستی علیه شهروندان فلسطینی شرکت کننده در راهپیمایی‌ها و فعالیت‌های مسالمت آمیز با هدف محکومیت شهرک سازی را محکوم کرد.

این وزارتخانه در بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد، دولت اشغالگر مسؤول کامل و مستقیم تداوم حملات به ملت فلسطین و جنایت‌های روزانه‌ای است که قوانین بین‌المللی و انسانی آن را مجازات می‌دانند.

وزارت خارجه فلسطین اعلام کرد، روشن است که رژیم صهیونیستی به گزارش‌های سازمان‌ها، نهادهای بین‌المللی معتبر اهمیتی نمی‌دهد. حتی اگر کشورها و سازمان ملل به این گزارش‌ها توجه داشته باشند خروجی عملی ندارد و طرف‌های بین‌المللی را مجبور نمی‌کند از ملت فلسطین حمایت کرده و قطعنامه‌های بین‌المللی ذیربط را اجرایی کنند.

این وزارتخانه اعلام کرد، جنایت در قوانین بین‌المللی یک تعریف واحد دارد و در قوانین، کنوانسیون و دادگاه‌های بین‌المللی نیز برای جنایت مجازات مشخصی تعیین شده است. بنابراین قوانین بین‌المللی درست اجرا نمی‌شوند.

در این بیانیه آمده است، مادامی که اعتراف به وقوع جنایت‌های رژیم صهیونیستی با مجازات مناسب آن همراه نشود، کشورها و سازمان ملل نمی‌توانند از اعتبار باقیمانده برای خود حفاظت کنند.

بیش از ۴۰۰ فلسطینی روز جمعه در جریان درگیری‌ با نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری زخمی شدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید