آخرین وضعیت محمد کاسبی در بیمارستان

کدخبر: ۴۲۲۲۳۷
یک تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به وضعیت جسمانی محمد کاسبی که در بیمارستان بستری شده است، گفت: او عمل جراحی سختی را پشت سر گذاشته و اکنون حالش خوب است.
آخرین وضعیت محمد کاسبی در بیمارستان
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، محسن علی اکبری درباره وضعیت محمد کاسبی بازیگر باسابقه که به تازگی در بیمارستان بستری شده است، اظهار کرد: آقای کاسبی بازیگر شناخته شده و محبوب به تازگی در بیمارستان بستری شد، اما اکنون وضعیت خوبی دارد.
من به نمایندگی از مؤسسه هنرمندان پیشکسوت به عیادت آقای کاسبی رفتم و جویای حال وی شدم.

وی با اشاره به مشکلات جسمانی کاسبی، افزود: آقای کاسبی از ناحیه کمر و ستون فقرات دچار مشکل شده بود و مشکل گرفتگی عروق قلب نیز داشت، اما نتوانسته بود عمل انجام دهد همزمان با این مسائل دچار خونریزی معده شد و به همین دلیل در بیمارستان بستری شد.

این تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به اینکه کاسبی عمل‌هایی برای خونریزی معده و ستون فقرات داشته است، گفت: با توجه به وضعیتی که محمد کاسبی داشت و با تشخیص رئیس بیمارستان بستری و عمل بسیار سختی را پشت سر گذراند.

علی اکبری با اشاره به نظر پزشکان درباره وضعیت او، اضافه کرد: محمد کاسبی به عنوان یکی از چهره‌های ماندگار در سینما و تلویزیون شناخته می‌شود و وضعیت سلامتی او برای پزشکان نیز مهم بود.

وی درباره وضعیت فعلی این بازیگر، گفت: او جمعه چهارم تیرماه از بخش مراقبت‌های ویژه به بخش عمومی منتقل شد و حالش خوب است، تیم پزشکی هم از وضعیت او راضی بود و حداکثر امروز یا فردا از بیمارستان مرخص می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید