بارش باران در این استان ها از فردا

کدخبر: ۴۲۳۳۹۳
کارشناس هواشناسی گفت: در دو روز آینده در نوار شمالی کشور و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، سمنان و تهران به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.
بارش باران در این استان ها از فردا

به گزارش اقتصادنیوز  به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی  با بیان اینکه در دو روز آینده در نوار شمالی کشور و ارتفاعات زنجان، قزوین، البرز، سمنان و تهران به ویژه در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب افزایش ابر، رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود، گفت: در این مدت دریای خزر مواج است و ما شاهد کاهش نسبی دما در سواحل دریای خزر خواهیم بود.


او ادامه داد: در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز و ارتفاعات زاگرس مرکزی در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک، افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده باران پیش بینی می شود.

رفیعی اظهار کرد: از روز یکشنبه تا اواسط هفته در غالب مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار حاکم خواهد بود و در سواحل شمالی کشور افزایش نسبی دما انتظار می رود.

این کارشناس هواشناسی تاکید کرد: روز یکشنبه در ارتفاعات البرز افزایش ابر و بارش پراکنده رخ می دهد؛ روزهای دوشنبه و سه شنبه نیز درساعات بعد از ظهر و اوایل شب در ارتفاعات البرز مرکزی، ارتفاعات کرمان، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان افزایش ابر، رگبار رعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

او بیان کرد: در سه روز آینده در نوار شرقی کشور به ویژه منطقه زابل گاهی گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید اُفقی پیش بینی می شود.

رفیعی تاکید کرد:روزهای شنبه و یکشنبه دریای عمان مواج است.

او درباره آب و هوای تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف در بعد از ظهر نیمه ابری همراه با وزش باد است و بیشترین دمای تهران ۳۷ درجه و کم ترین آن ۲۷ درجه است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید