ترافیک سنگین در محور کندوان

کدخبر: ۴۲۴۶۰۱
اقتصادنیوز : مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت:‌ در حال حاضر در محور کندوان مسیر جنوب به شمال ترافیک در برخی مقاطع سنگین است.
ترافیک سنگین در محور کندوان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازفارس، در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر ترافیک در اغلب محورهای مواصلاتی روان گزارش شده است.

وی افزود: براساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و دستگاه‌های ترددشمار برخط، ترافیک محورهای مواصلاتی کشور روان است.

 ترافیک سنگین در محور کندوان

وی درباره وضعیت ترافیکی راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر در محور کندوان مسیر جنوب به شمال، محدوده‌های کندوان و سیاه‌بیشه ترافیک سنگین است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها ادامه داد: دوربین‌های نظارت تصویری در حال حاضر تردد روان در محور هراز، جاده فیروزکوه و آزادراه‌های تهران - شمال و قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت نشان می‌دهد. 

محرابی‌نیا از بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا مهرویلا خبر داد. 

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها درباره وضعیت جوی جاده‌ها اظهار داشت:‌در حال حاضر در هیچ‌یک از محورهای مواصلاتی کشور و همچنین جاده‌های تهران - شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم.

 ترافیک جاده‌ها بیشتر شد

محرابی‌نیا بیان کرد: براساس آخرین اطلاعات حاصل از رصد 2 هزار و 297 دستگاه ترددشمار جاده‌ای، کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل یک‌درصد افزایش نشان می‌دهد. در همین مدت سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

 آزادراه تهران - کرج پرترافیک‌ترین جاده کشور 

محرابی‌نیا بیان کرد: در شبانه‌روز گذشته آزادراه تهران - کرج با حدود 131 هزار تردد، پرترددترین جاده کشور بود و پس از آن آزادراه‌های کرج - تهران و کرج - قزوین در رتبه بعدی از نظر پرترافیکی قرار دارند. 

 6 جاده مسدود است

وی اظهار داشت:‌ در حال حاضر 6 محور به دلیل کاهش ایمنی مسدود است که در این باره می‌توان به محورهای شمشک - دیزین، شهداد - نهبندان، پونل - خلخال و خرم‌آباد -پلدختر اشاره کرد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید