دانشگاه آزاد تهدید به شکایت کرد

ماجرای قرارداد میلیاردی فولاد مبارکه با همسر واعظی

کدخبر: ۴۲۴۸۱۲
یک نماینده مجلس با انتشار تصویر یک قرارداد مدعی شده فولاد مبارکه با همسر محمود واعظی رییس دفتر رییس‌ جمهوری قرارداد میلیاردی امضا کرده است.
ماجرای قرارداد میلیاردی فولاد مبارکه با همسر واعظی

سید ناصر موسوی لارگانی نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصویر یک قرارداد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در توییتر مدعی شده این مجموعه صنعتی با همسر رییس دفتر رییس‌ جمهوری قرارداد شخصی یک میلیارد تومانی امضا و به این شکل او را نمک‌گیر کرده است او از این قرارداد با عنوان فساد عظیم یاد کرده است.  

اما حال یک منبع آگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران - غرب  به ایرنا گفته است: با توجه به اقدام سید ناصر موسوی لارگانی به نشر اکاذیب و تلاش وی برای فریب افکار عمومی، این واحد دانشگاهی، پیگیری قضایی این دروغ پراکنی را در دستور کار قرار داده است.

چرا شکایت دانشگاه آزاد از موسوی لارگانی

در خبر ایرنا تاکید شده که تصویر منتشر شده از قرارداد بین همسر واعظی و فولاد مبارکه هیچ ربطی به شخص او ندارد بلکه این قرارداد به اعتبار جایگاه حقوقی او بسته شده است. به گفته این منبع آگاه هیچ قرارداد شخصی بین شرکت فولاد مبارکه و پروین داداندیش منعقد نشده و قرارداد مورد نظر مربوط به همکاری پژوهشی و ارائه خدمات دانش‌بنیان، بین شرکت فولاد مبارکه و دانش آزاد واحد تهران - غرب است که داداندیش به عنوان رییس این واحد دانشگاهی آن را امضا کرده است.

داداندیش سه

در سندی که موسوی لارگانی علاوه بر تصویر قرارداد منتشر کرده، کاملا روشن است که کمیسیون معاملات شرکت فولاد مبارکه در پاسخ به معاونت خرید این شرکت با توجه به موضوع و مندرجات قرارداد مورد نظر و آیین‌نامه معاملات فولاد مبارکه با عقد این قرارداد به صورت ترک تشریفات موافقت کرده است.

این منبع آگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران - غرب تصریح کرد: با توجه به اقدام موسوی لارگانی به نشر اکاذیب و تلاش وی برای فریب افکار عمومی، این واحد دانشگاهی، پیگیری قضایی این دروغ‌پراکنی را در دستور کار قرار داده است.​

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید