نجات کودک ۳ ساله از چنگال آدم‌ربایان

کدخبر: ۴۲۵۷۴۲
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل از نجات یافتن کودک ۳ ساله تبریزی از چنگال آدم‌ربایان خبر داد.
نجات کودک ۳ ساله از چنگال آدم‌ربایان

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، سیدعبدالله طباطبایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پیرو هماهنگی‌های قضایی و انتظامی از استان آذربایجان شرقی، با صدور دستور قضایی و بررسی‌ها و پایش‌های دقیق اطلاعاتی توسط عوامل انتظامی استان اردبیل، کودک 3 ساله تبریزی از چنگال آدم‌ربایان در اردبیل نجات یافت‌.

وی افزود: این آدم‌ربایان در پوشش مأمور گاز در روستای شیخ حسن تبریز وارد منزل شده و کودک 3 ساله را ربوده و او را به استان اردبیل انتقال داده بودند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تصریح کرد: از لحظه دریافت گزارش، دستور قضایی توسط دادسرای عمومی و انقلاب اردبیل صادر شد و موضوع در دستور کار عوامل انتظامی استان  اردبیل قرار گرفت.

طباطبایی بیان کرد: در این رابطه در کمتر از 30 ساعت بعد از اعلام گزارش وقوع جرم، یکی از متهمین اصلی دستگیر شد و افراد دخیل در این موضوع نیز تحت تعقیب قضایی هستند.

وی افزود: کودک 3 ساله ربوده شده نیز در صحت و سلامت کامل تحویل خانواده‌اش در شهرستان تبریز شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: امنیت مردم خط قرمز دستگاه قضایی است و دستگاه قضایی در تعامل با نیروهای نظامی و انتظامی با مجازات سنگین و بازدارنده‌ با اخلال‌گران نظم و امنیت عمومی جامعه برخورد می‌کند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید