پایان نیمه دوم دربی۹۶/ بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد

کدخبر: ۴۲۶۴۸۸
بازی استقلال و پرسپولیس به ۳۰ دقیقه وقت های اضافه کشیده شد.
پایان نیمه دوم دربی۹۶/ بازی به وقت‌های اضافی کشیده شد

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از ایسنا، از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، پرسپولیس و استقلال از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران و در غیاب هواداران به میدان رفتند. قضاوت این دیدار حساس را علیرضا فغانی بر عهده دارد.

با توجه به برگزاری این دیدار در چارچوب مسابقات جام حذفی، یکی از دو تیم باید در طول وقت‌های معمول یا اضافه یا ضربات پنالتی به پیروزی برسد.  

نیمه اول

به محض شروع بازی، مرادمند و سرلک برای تصاحب توپ برخوردی داشتند که فغانی بعد از اعلام خطای مرادمند در دقیقه دوم مسابقه به این بازیکن کارت زرد داد و ۲۰ دقیقه بعد خطای مغانلو روی مرادمند منجر به کارت زرد برای این بازیکن شد.

تنها موقعیت جدی این دیدار ضربه ایستگاهی مهدی ترابی در دقیقه ۲۷ و در ادامه شوت احسان پهلوان بود که توسط حسین حسینی دفع شد و در ادامه باز هم بازی به میانه های میدان منتقل شد.  

بازی بیش از اینکه موقعیت خطرناک داشته باشد، در میانه میدان و با برخوردهای پرتعداد دنبال شد. با توجه به حذفی بودن مسابقه، هیچ یک از دو تیم تمایلی به افزایش ریسک و انجام حملات پردامنه نداشتند تا از هرگونه ضد حمله احتمالی جلوگیری کنند.  

نیمه دوم

خطرناک ترین موقعیت بازی در دقیقه ۵۰ خلق شد که امید عالیشاه در موقعیت تک به تک از گوشه محوطه شش قدم توپ را به تور کنار دروازه زد.

دو برخورد عارف غلامی با وحید امیری و امید عالیشاه در پنج دقیقه نیمه دوم، باعث تشدید مصدومیت این بازیکن و در نتیجه تعویض او با محمد دانشگر در دقیقه ۵۳ شد.  

استقلال هم در دقیقه ۵۴ صاحب موقعیت نسبتا خوبی شد که پاس رو به عقب غفوری و ضربه آرش رضاوند خوب نبود و به آسمان رفت. در دقیقه ۵۷ مهدی قایدی شانس خود را امتحان کرد که شوت فنی او از گوشه محوطه جریمه خوب نبود و با اختلاف از کنار دروازه بیرون رفت.  

در دقیقه ۶۰ استقلال صاحب ضربه ایستگاهی در دهانه محوطه جریمه پرسپولیس شد که شوت مهدی قایدی به سمت موافق حامد لک رفت که با مشت این دروازه بان رو به رو شد و به تور دروازه نرسید. 

با وجود اینکه بازی موقعیت زیادی نداشت، داور هشت دقیقه وقت اضافه اعلام کرد. در دقیقه ۲+۹۰ مهدی قایدی از فاصله ۲۰ متری شوت زد که حامد لک را به واکنش واداشت اما ضربه او به دیرک پشت دروازه برخورد کرد و ثمری نداشت و بازی به ۳۰ دقیقه وقت های اضافه رفت. 

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، محمدحسین کنعانی، فرشاد فرجی، سیامک نعمتی (کارت زرد ۷۹)، وحید امیری، احمد نوراللهی، میلاد سرلک، احسان پهلوان، مهدی ترابی، امید عالیشاه (عیسی آل کثیر ۷۴) و شهریار مغانلو (کارت زرد ۲۳) (مهدی عبدی ۷۴).

ترکیب استقلال:  سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند (کارت زرد ۲)، عارف غلامی (محمد دانشگر ۵۳)، وریا غفوری، محمد نادری (بابک مرادی ۶۷)، مسعود ریگی، آرش رضاوند، فرشید اسماعیلی، مهدی قایدی و ارسلان مطهری.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید