تحریم المپیک توکیو توسط تویوتا

کدخبر: ۴۲۷۲۸۵
تویوتا اعلام کرد آگهی های تبلیغاتی مربوط به المپیک را پخش نخواهد کرد و رئیس این شرکت نیز در مراسم افتتاحیه حضور نخواهد داشت.
تحریم المپیک توکیو توسط تویوتا

به گزارش  اقتصادنیوز به نقل از استار، رئیس تویوتا از حضور در مراسم افتتاحیه المپیک خودداری کرد. تویوتا موتور همچنین قصد ندارد تبلیغات تلویزیونی مربوط به بازیهای المپیک را در ژاپن پخش کند تا از آسیب رساندن به وجهه شرکت بین مردم جلوگیری کند.

آکیو تویودا رئیس تویوتا موتور بزرگترین شرکت خودروسازی ژاپن که یکی از حامیان مالی اصلی بازی های المپیک توکیو است از حضور در مراسم افتتاحیه بازی ها خودداری کرد. آژانس کیودو این خبر را روز دوشنبه با استناد به منابع خبری خود گزارش داد.

علاوه بر این تویوتا موتور قصد ندارد تبلیغات تلویزیونی مربوط به بازی های المپیک در ژاپن را پخش کند تا به وجهه شرکت آسیب نرساند.

در ۱۸ ژوئیه ، کیودو نتایج نظرسنجی خود را منتشر کرد بر اساس آن ۸۷٪ از ساکنان ژاپن ترس دارند که بازیهای المپیک در توکیو منجر به گسترش بیشتر ویروس کرونا در کشور شود و به همین خاطر تویوتا اعلام کرد که در کنار مردم خواهد بود و به همین خاطر نه تنها در مراسم افتتاحیه حضور نخواهد داشت، هیچ تبلیغی نیز در رسانه های این کشور درباره المپیک انجام نخواهد داد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید