گزارش توییتری وزیر خارجه هند پس از دیدار با ظریف

کدخبر: ۴۲۷۶۷۳
وزیر خارجه هند در پیامی توییتری خبر داد، با همتای ایرانی خود درباره روابط دو جانبه دهلی نو و تهران گفت‌و‌گوی پر باری انجام داد.
گزارش توییتری وزیر خارجه هند پس از دیدار با ظریف

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر خارجه هند روز چهارشنبه (امروز) از گفت‌وگو با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران خبر داد.

وزیر خارجه هند که در سفر شانزدهم تیرماه به تهران با محمد جواد ظریف و همچنین آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور منتخب ایران دیدار کرده بود، امروز چهارشنبه با وزیر خارجه ایران گفت‌و‌گو کرد.

«سوبرامانیام جایشانکار» در پیامی توییتری در این باره نوشت: «خوب است که با محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران صحبت کردم. یک گفت‌و‌گوی پر بار درباره روابط دوجانبه‌مان (داشتیم)».

هر چند وزیر خارجه هند توضیحات بیشتری درباره محور رایزنی او و وزیر خارجه ایران ارائه نداد اما طی هفته‌های اخیر رسانه‌ها از رایزنی‌های دو کشور درباره روابط دوجانبه، مسائل منطقه و به ویژه افغانستان خبر داده‌اند.

پیش از این یک منبع مطلع درباره سفر جایشانکار به تهران به خبرنگار فارس گفته بود که وزیر خارجه هند در این سفر حامل پیام نخست‌وزیر هند برای رئیس جمهور منتخب ایران است و در دیدار با محمدجواد ظریف درباره مسائل دوجانبه و موضوعات منطقه‌ای بحث و تبادل نظر کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید