صهیونیسم پژوه معروف به خاک سپرده شد/ پیام سپاه قدس برای محمدحسین فرج نژاد

کدخبر: ۴۲۷۹۲۲
پیکر روحانی فعال فضای مجازی و چهار عضو خانواده‌اش در ابرکوه آرام گرفت موتورسیکلت حامل این روحانی با یک خودرو سواری برخورد کرد که راننده خودرو ۲۰۶ سواری نیز فوت کرد.
صهیونیسم پژوه معروف به خاک سپرده شد/ پیام سپاه قدس برای محمدحسین فرج نژاد

پیکر حجت الاسلام دکتر محمدحسین فرج نژاد ابرقویی از فعالان فضای مجازی ایران، پژوهشگر،نویسنده و چهار عضو خانواده‌اش که چهارشنبه شب در قم بر اثر سانحه رانندگی از دنیا رفت ،روز پنجشنبه با حضور امامان‌جمعه ، شماری از مردم و مسوولان محلی تشییع و در گلزار شهدای ابرکوه به خاک سپرده شد.

به گزارش ایرنا ،آیین تشییع پیکر این روحانی ، سه فرزند و همسرش پس از عزاداری مردم با سخنرانی حجت الاسلام سیدابراهیم حسینی امام جمعه ابرکوه و مردم تشییع شد.

موتورسیکلت حامل این روحانی با یک خودرو سواری برخورد کرد که راننده خودرو ۲۰۶ سواری نیز فوت کرد.

آیت الله محمدرضا ناصری یزدی نماینده ولی‌فقیه در یزد، حجت الاسلام محمدحسین فلاح زاده مدیر موزه دین دنیا ، حجت الاسلام محمدهادی فلاح زاده از استادان حوزه و دانشگاه ، سردار محمدرضا فلاح زاده جانشین فرمانده سپاه قدس ، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه ایران و امام جمعه شهر میبد ، امامان جمعه ابرکوه و مهردشت ، آیت الله ابوالقاسم علیدوست عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در پیام‌های جداگانه ای رحلت این فعال فضای مجازی و خانواده اش را به حوزه های علمیه ، مردم استان یزد و شهرستان ابرکوه تسلیت گفتند. 

در بخشی از پیام جانشین فرمانده سپاه قدس و برداران فلاح زاده آمده است: خبر درگذشت فقید سعید، فاضل گرانقدر و پژوهشگر پر تلاش، حجت الاسلام دکتر فرج نژاد ( ره) ، همسر و فرزندانشان موجب تاثر و تاسف شد.

ادامه پیام به این شرح است:

« شخصیتی که سال ها  زاهدانه و مجاهدانه در خدمت اسلام و انقلاب و حضور در جبهه های جنگ نرم مبارزه با دشمنان و تعلیم و تربیت شاگردان و خدمتگزاری به مکتب اسلام و تبلیغ فرهنگ  اهلبیت، ره توشه فراوانی را برای سفر آخرت خود فراهم آورد و باقیات الصالحات بسیاری را به یادگار گذاشت.»

« بی شک همراهی همسر با وفای آن مرحوم ، سهم به سزایی در اینگونه توفیق ها داشت، اما تقدیر الهی چنین بود که در مهمترین روز دعا و مناجات به درگاه ایزد متعال ( روز عرفه) پس از پایان رساندن دعای سید و سالار  شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)  و زیارت حرم کریمه اهلبیت  فاطمه معصومه(س) روحشان که سرشار از نورانیت گشته بود به ملکوت اعلی پر کشید. و از خدای بزرگ برای همگان صبر و اجر و برای آن عزیزان سفر کرده رحمت و مغفرت  و بهرمندی از شفاعت پیامبر خدا ( ص) و اهل بیت ایشان ( ع) را  خواستاریم.»

محمد حسین فرج نژاد، عضو هیئت مدیره انجمن مطالعات فضای مجازی حوزه علمیه قم، از اساتید سواد رسانه و فعالان عرصه پژوهش در حوزه صهیونیسم پژوهی بود که بر اثر سانحه رانندگی همراه با همسر و فرزندانشان به رحمت خدا رفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید